<< EKWIPUNEK FALLOUT 2
KLUCZE, KARTY I PRZEPUSTKI (Keys)
KLUCZE
Menu
Cell Door Key Cell Door Key (klucz do celi)
Oryginalny opis angielski: This key fits the Cell Door in Broken Hills.
Oryginalny opis polski: Ten klucz pasuje do drzwi celi w Broken Hills.
Można znaleźć: U strażnika w tymże więzieniu. Można go kupić za $1 (jeden dolar:))
Pasuje do: Jeżeli wierzyć opisowi, to do drzwi celi w Broken Hills :P.
Waga: brak

Vault 15 Shack Key Vault 15 Shack Key (klucz do szałasu przy Krypcie 15)
Oryginalny opis angielski: A standard key.
Oryginalny opis polski: Klucz jak klucz.
Można znaleźć: Ma go gość przed szałasem. Kradniesz lub zabijasz typa, Twój wybór :o).
Pasuje do: Drzwi szałasu przed wejściem do Vault 15
Waga:

Tanker Fob Tanker Fob (karta dostępowa tankowca)
Oryginalny opis angielski: An encoded passkey that provides access to high security areas.
Oryginalny opis polski: Magnetyczna karta kodowa dająca dostęp do obszarów zastrzeżonych.
Można znaleźć: W Commandor's Office w Navarro.
Pasuje do: Drzwi w podziemiach tankowca w San Francisco, przez które trzeba przejść, aby naprawić komputer nawigacyjny.
Waga: 1

Temple Key Temple Key (klucz do Świątyni)
Oryginalny opis angielski: A key for the Arroyo Temple door.
Oryginalny opis polski: Klucz do drzwi Świątyni Arroyo.
Można znaleźć: Jeżeli "przez przypadek" zabijesz Camerona, to w znajdziesz w jego ciele.
Pasuje do: Drzwi wyjściowych świątynii Arroyo.
Waga: brak

Trapper Town Key Trapper Town Key (klucz do Osady Traperów)
Oryginalny opis angielski: A standard key.
Oryginalny opis polski: Klucz jak klucz.
Można znaleźć: (1) należy rzucić psu w Klamath Downtown Meat Jerky, wtedy dostaniesz klucz (2) można dostać od gościa w budynku w Trapper Town.
Pasuje do: Drzwi do budynku, z którego można dostać się do jaskiń szczurów.
Waga: brak

Key Key (klucz)
Oryginalny opis angielski: A key. A key will open a particular lock.
Oryginalny opis polski: Klucz przeznaczony do konkretnego zamka.
Można znaleźć: ???
Pasuje do: ???
Waga: brak

Presidential Access Key Presidential Access Key (prezydencki klucz dostępowy)
Oryginalny opis angielski: This access key has what looks like the presidential seal on it. It appears as though it's used to gain Presidential level access to computers.
Oryginalny opis polski: Ta karta kodowa jest oznaczona czymś, co wygląda na prezydencką pieczęć. Wydaje ci się, że służy ona do potwierdzenia posiadania prezydenckich uprawnień dostępowych do komputerów.
Można znaleźć: W ciele Prezydenta Enklawy po jego zabiciu :o)
Pasuje do: Np. terminalu komputerowego przy hallu Enklawy. Użycie opcji "Counter insurency" spowoduje, że wszystkie wieżyczki zaczną strzelać w Horrigana.
Waga: brak

KARTY
Menu
Yellow Reactor Keycard Yellow Reactor Keycard (żółta karta dostępowa reaktora)
Oryginalny opis angielski: An electronic security key, color coded yellow.
Oryginalny opis polski: Elektroniczny klucz kodowy w kolorze żółtym.
Można znaleźć: W szafce u Harolda w Gecko
Pasuje do: Wszystkich żółtych elektronicznych drzwi w elektrowni atomowej w Gecko.
Waga: 1

Vault 15 Keycard Vault 15 Keycard (karta dostępowa Krypty 15)
Oryginalny opis angielski: A electronic security key, color coded red.
Oryginalny opis polski: Elektroniczny klucz kodowy w kolorze czerwonym.
Można dostać: Od Zeke (vide solucja)
Pasuje do: Drzwi do Krypty 15
Waga: 1

Red Reactor Keycard Red Reactor Keycard (czerwona karta dostępowa reaktora)
Oryginalny opis angielski: A electronic security key, color coded red.
Oryginalny opis polski: Elektroniczny klucz kodowy w kolorze czerwonym.
Można znaleźć: W kredensie w elektrowni atomowej w Gecko
Pasuje do: Czerwonych drzwi w elektrowni atomowej w Gecko
Waga: 1

Blue Pass Key Blue Pass Key (niebieska karta dostępowa)
Oryginalny opis angielski: A electronic security key, color coded blue.
Oryginalny opis polski: Elektroniczny klucz kodowy w kolorze niebieskim.
Można znaleźć: W kredensie w elektrowni atomowej w Gecko
Pasuje do: Drzwi w Navarro (vide solucja)
Waga: 1

PRZEPUSTKI
Menu
Day Pass Day Pass (dzienna przepustka)
Oryginalny opis angielski: This slightly crumpled piece of paper grants you access to all areas of Vault City, except the Vault itself, during daylight hours only.
Oryginalny opis polski: Nieco pognieciony kawałek papieru, dzięki któremu masz prawo przebywać w czasie dnia w każdym miejscu Kryptopolis oprócz samej Krypty.
Można znaleźć: W szafce w Customs Office. Można też kupić od oficera w tym biurze za $500.
Przeznaczenie: Można legalnie wejść i poruszać się po Vault City, ale tylko w dzień. Potem zgarną Cię strażnicy.
Waga: brak

Stables ID Badge Stables ID Badge (identyfikator Stajni)
Oryginalny opis angielski: This is a temporary ID badge. It has a red stripe through it, which seems to indicate that you are a "Stables Researcher."
Oryginalny opis polski: Tymczasowy identyfikator. Biegnący przez jego środek czerwony pasek wydaje się oznaczać, że jesteś "naukowcem Stajni".
Można znaleźć: Ma ja kobieta-naukowiec w Stables.
Przeznaczenie: Podobno mozna wejśc do Myrona bez zabijania jego straznikow (chyba trzeba byc samemu)
Waga: brak

Presidential Pass Presidential Pass (prezydencka przepustka)
Oryginalny opis angielski: The bearer of this document is Security Clearance A-Prime as authorized by the authority of the President of the New California Republic. It's signed by President Tandi.
Oryginalny opis polski: Okaziciel tego dokumentu dysponuje pełną klauzulą bezpieczeństwa z polecenia Prezydenta Republiki Nowej Kalifornii. Przepustkę podpisała pani prezydent Tandi.
Można znaleźć: Ma ją asystent Tandi.
Przeznaczenie: Dzięki niej można wejść do rezydencji na przeciwko "Białego Domu" :o). Prawdopodobnie związany jest z nią jakiś quest, o którym nie mam pojęcia.
Waga: brak

Przedmity z Fallout 1 znajdujące się w Fallout 2
Menu
Yellow Pass Key Yellow Pass Key (żółta karta dostępowa)
Oryginalny opis angielski: An electronic security key, color coded yellow.
Oryginalny opis polski: Elektroniczny klucz kodowy w kolorze żółtym.
Można znaleźć: W F2 przy rozbitym vertibirdzie w Klamath
Pasuje do: Żółtych wind w the Glow w F1
Waga: brak

Red Pass Key Red Pass Key (czerwona karta dostępowa)
Oryginalny opis angielski: A electronic security key, color coded red.
Oryginalny opis polski: Elektroniczny klucz kodowy w kolorze czerwonym.
Można znaleźć: W F1
Pasuje do: Czerwonych wind w the Glow w F1
Waga: 1

Key Ring Key Ring (kółko z kluczami)
Oryginalny opis angielski: Multiple keys.
Oryginalny opis polski: Szeroka gama różnych kluczy.
Można znaleźć: W sejfie Killiana w Junktown w F1
Pasuje do: Więźienia w Junktown
Waga: brak

COC Badge COC Badge (symbol Dzieci Katedry)
Oryginalny opis angielski: A badge in the shape of the Children of the Cathedral symbol. On one side you notice bumps and indentations, almost reminding you of a key.
Oryginalny opis polski: Jest to symbol Dzieci Katedry. Dostrzegasz na nim wybrzuszenie przypominające klucz.
Można znaleźć: W F1.
Pasuje do: Drzwi prowadzących na schody w Katedrze.
Waga: 1

COC Badge COC Badge (symbol Dzieci Katedry)
Oryginalny opis angielski: A badge in the shape of the Children of the Cathedral symbol. On one side you notice bumps and indentations, almost reminding you of a key.
Oryginalny opis polski: Jest to symbol Dzieci Katedry. Dostrzegasz na nim wybrzuszenie przypominające klucz.
Można znaleźć: W F1 u Jonin w Hubie oraz u niektórych Dzieci Katedry
Pasuje do: Dzwi prowadzących do Mistrza (piwnica) w Katedrze.
Waga: 1

Access Card Access Card (karta dostępu)
Oryginalny opis angielski: A security access card. Still in working condition.
Oryginalny opis polski: W pełni sprawna karta dostępu.
Można znaleźć: Pewnie gdzieś w F1.
Pasuje do: Keine Ahnung :o)
Waga: 1

Security Card Security Card (karta bezpieczeństwa)
Oryginalny opis angielski: A keycard with a security level encoded within it's very simple electronics.
Oryginalny opis polski: Chipowa karta kodowa z zapisaną odpowiednią klauzuklą bezpieczeństwa.
Można znaleźć: W F1 mają ją naukowcy w Military Base, ci w pomieszczeniu z którego widać kadzie z FEV.
Pasuje do: Śluza do wejścia do systemu komputerowego Bazy na ostatnim poziomie.
Waga: 1

Key Key (klucz)
Oryginalny opis angielski: A special key of some sort.
Oryginalny opis polski: Jakiś wyjątkowy klucz.
Można znaleźć: W F1 można znaleźć w Military Base, prawdopodobnie u zabitego Sierżanta.
Pasuje do: Bomby atomowej znajdującej się obok Mistrza.
Waga: brak

klucz ???
Oryginalny opis angielski: ???
Oryginalny opis polski: ???
Można znaleźć: Podobno w Falloucie Tactics (więc co to robi w F2?) u mechanika z bazy Epson
Pasuje do: Motocyklu Phila - sprzedawcy Nuka Coli, podobno można go znaleźć i używać.
Waga: 1

I jeszcze... obrazek. Jeżeli ktoś wie, co to za klucz, gdzie go można znaleźć i/lub do czego pasuje, toniech da mi znać (e-mail). Z przyjemnością przyjmę też informacje na temat innych kluczy, które przedstawiłem powyżej niekompletnie.

KeyX

W przygotowywaniu tej części ekwipunku pomogli już: Pawel, Sigall, elvis

<< EKWIPUNEK FALLOUT 2