<< Powrót do NPC
Gadające Głowy

Gadające Głowy (Talking Heads) są to postacie, którym twórcy tej wspanialej gry postanowili zrobić animowaną twarz oraz dać głos. Oczywiście cechy te dostało tylko kilka ciekawszych i zazwyczaj kluczowych postaci . Nie jest ich wiele, ale wszystkie jak na tamte czasy są bardzo dobrze zrobione. Zazwyczaj zlecają jedne z ważniejszy questów w grze. "Fotografie" i opisy tych postaci znajdziecie właśnie w tym dziale.


Aradesh
Imię: Aradesh
Miejsce Spotkania: Mroczne Piaski (Shady Shands)
Pełniona Funkcja: Starszy Wioski
Opis: Aradesh stoi na czele ludności Cienistych Piasków i musi ciągle stawiać czoło przeciwnością, takim jak Khanowie czy Radskorpiony. Jest wyznawcą Dharmy oraz ma córkę Tandi. Po wydarzeniach z Fallouta postanawia odnaleźć Kryptę 13 - ginie próbując.
Butch Harris
Imię: Butch Harris
Miejsce Spotkania: Hub - siedziba Wszędobylskich Kupców (Far Go Traders)
Pełniona Funkcja: Menadżer
Opis: Ma problemy ze znikającymi karawanami, no i bardzo nerwowo reaguje na słowa szpon śmierci.
Cabbot
Imię: Cabbot
Miejsce Spotkania: Bractwo (The Brotherhood)
Pełniona Funkcja: Kadet Bractwa Stali
Opis: Pilnuje wejścia, to od niego dostaniemy zadanie przyniesienia holodysku z Blasku (The Glow).
Gizmo
Imię: Gizmo
Miejsce Spotkania: Złomowo (Junktown)
Pełniona Funkcja: Szef świata przestępczego
Opis: Gizmo prowadzi kasyno oraz ring bokserki. Odpowiada że większość przestępstw w mieście, często używając gangu zwanego Czachami do brudnej roboty. Chce przejąć kontrolę nad Złomowem, jednak na jego drodze stoi miejscowy burmistrz - Kilian Darkwater.
Harold
Imię: Harold
Miejsce Spotkania: Hub - Stare Miasto (Old Town)
Pełniona Funkcja: Falloutowa legenda
Opis: Harolda nie trzeba nikomu kto kiedykolwiek grał w Fallouta przedstawiać - i to nie ważne w którą część, bo wystąpił jak na razie we wszystkich. W jedynce, jest po prostu facetem który miał pecha, i skończył jako żebrzący mutant. Dostarcza graczowi bardzo ciekawych informacji na temat Bazy Wojskowej.
Harry
Imię: Harry
Miejsce Spotkania: Nekropolis (Necropolis)
Pełniona Funkcja: Dowódca oddziału supermutantów
Opis: Harry jest supermutantem znanym ze swojej błyskotliwości, a w szczególności z rozmyślań filozoficznych na temat tego, czemu gracz nie wygląda jak ghul. Będziecie musieli go zlikwidować, jeśli postanowicie postąpić szlachetnie wobec ghuli w Nekropolis.
Jain
Imię: Jain
Miejsce Spotkania: Hub - Kupcy Wodni (Water Merchants)
Pełniona Funkcja: Wysoka Kapłanka
Opis: Jest arogancka i wredna, Kafar chce jej śmierci.
John Maxson
Imię: John Maxson
Miejsce Spotkania: Bractwo (Brotherhood)
Pełniona Funkcja: Starszy Bractwa
Opis: Wnuk założyciela Bractwa Rogera Maxsona, obecnie przywódca co czyni go prawdopodobnie jedną z najpoteżniejszych postaci w grze.
Kafar
Imię: Kafar (Decker)
Miejsce Spotkania: Hub - Sokół Maltański (The Maltese Falcon)
Pełniona Funkcja: Szef świata przestępczego
Opis: Okrutny, inteligenty i niezwykle elokwentny. Posiada ogromne ambicje, i nie zawaha się przed niczym, by je wdrożyć w życie. Gracz będzie mógł wykonać dla niego dwie drobne robótki.
Kilian Darkwater
Imię: Kilian Darkwater
Miejsce Spotkania: Złomowo (Junktwon)
Pełniona Funkcja: Burmistrz
Opis: Kompletne przeciwieństwo Gizmo, walczy o to by Złomowo było miastem prawa i porządku - i trudno mu się dziwić, jego dziadek założył to miasto.
Laura
Imię: Laura
Miejsce Spotkania: Katedra (Cathedral)
Pełniona Funkcja: Szpieg
Opis: Laura szpieguje dla Uczniów Apokalipsy, odkrywa prawdę która stoi za Projektem Jedność.
Loxley
Imię: Loxley
Miejsce Spotkania: Hub - Stare Miasto (Old Town)
Pełniona Funkcja: Szef Gildi Złodziei
Opis: Imie Loxley jest nawiązaniem do Robin Hooda, trudno więc się dziwić że zajmuje się "zabieraniem bogatym, a dawaniem...". Zleci nam zadanie kradzieży pewnego naszyjnika.
Mistrz
Imię: Mistrz (The Master)
Miejsce Spotkania: Katedra (Cathedral)
Pełniona Funkcja: Geniusz zła
Opis: Mistrz to potwornie zmutowany przez wirus FEV człowiek, który dąży do wprowadzenia w życie planu ujednolicenia i ulepszenia ludzkości.
Morfeusz
Imię: Morfeusz (Morpheus)
Miejsce Spotkania: Katedra (Cathedral)
Pełniona Funkcja: Lider Dzieci Katedry
Opis: To on "oficjalnie" stoi na czele Dzieci Katedry.
Nadzorca Krypty 13
Imię: Nadzorca Krypty 13
Miejsce Spotkania: Krypta 13 (Vault 13)
Pełniona Funkcja: Nadzorca Krypty
Opis: To właśnie on wysyła nas w poszukiwaniu Water Chipa. Jest postacią dosyć kontrowersyjną, o czym przekonacie się na końcu gry.
Nicole
Imię: Nicole
Miejsce Spotkania: Gruzy - biblioteka (Boneyard Library)
Pełniona Funkcja: Przywódczyni Uczniów Apokalipsy
Opis: Założycielka i przywódczyni Uczniów Apokalipsy, bardzo niepokoi ją kultu Dzieci Katedry i to co za nim stoi.
Porucznik
Imię: Porucznik (Lieutenant)
Miejsce Spotkania: Baza Wojskowa (Military Base)
Pełniona Funkcja: Dowódca Bazy
Opis: Porucznik jest jednym z największych dzieł Mistrza. Silny, lojalny i inteligentny ma być nowym krokiem w ewolucji ludzkości. Sprawuje kontrolę nad bazą oraz dowodzi wszelkimi tajnymi operacjami.
Rhombus
Imię: Rhombus
Miejsce Spotkania: Bractwo (Brotherhood)
Pełniona Funkcja: Dowódca Paladynów
Opis: To on dowodził paladynami podczas eksterminacji Żmij, czego możemy dowiedzieć się z Biblii Fallouta. Uważajcie by go nie zdenerwować - wkurzony wywali was z Bractwa.
Set
Imię: Set
Miejsce Spotkania: Nekropolis (Necropolis)
Pełniona Funkcja: Przywódca ghuli
Opis: Przewodzi Ghulą żyjącym na powierzchni, nie jest za bardzo zadowolony z obecności supermutantów i z chęcią by się ich pozbył.
Tandi
Imię: Tandi
Miejsce Spotkania: Cieniste Piaski (Shady Shands)
Pełniona Funkcja: Córka Aradesha
Opis: Tandi to bardzo ważna postać w drugiej części sagi. W tej natomiast staje się ofiarą porwania przez Khanów, a my jak na bohaterów przystało, będziemy musieli wydobyć dziewoje z tarapatów.
Vree
Imię: Vree
Miejsce Spotkania: Bractwo (Brotherhood)
Pełniona Funkcja: Główny Skryba
Opis: Vree jest jednym z wybitnych naukowców swoich czasów, to ona odkrywa sekret super mutantów, który będzie gwoździem (i to również dosłownym) do ich trumny.
<< Powrót do NPC