<< Powrót do NPC
Zwierzęta

To już nieco bardziej zróżnicowana grupa - wszystkie dotknięte mutacją, ale jeszcze nie na tyle, aby nie mogły tworzyć własnej grupy, odrębnej od mutantów. Niektóre z nich są całkiem podobne do tych z naszych czasów.

Nazwa: Wielka Mrówa (Giant Ant)
Powiązania z questami: W Temple of Trials i potem w kopalni w Broken Hills.
Punkty życia: 6 lub 12
Broń: brak (nie licząc własnych szczęk ;-))
Ekwipunek: brak
Najłatwiej zabić: Cokolwiek, byle nie marnować jakiegoś dobrego guna.
Skutki ataku: Poza zranieniem brak.
Opis: Ot mrówka, nieco większa niż jej teraźniejszy odpowiednik, najprawdopodobniej pierwsza istota jaką będziemy mieli na sumieniu. Spotkamy je w dwóch wersjach. Obydwie wersje niemal tak samo słabe :).

Nazwa: Roślinka (Spore plant)
Powiązania z questami: Trzeba kilka wybić w ogródku Hakunina z Arroyo i przesadzić jedną w Broken Hills.
Punkty życia: 40
Broń: "Pluje" kolcami.
Ekwipunek: brak
Najłatwiej zabić: Cokolwiek, lepiej na większy dystans.
Skutki ataku: Poza zranieniem brak.
Opis: Oto i przypadek bardzo podobny do żyjątka zwanego eugleną. Naukowcy zastanawiają się, czy jest to zwierze, czy też roślina :). W Broken Hills możemy znaleźć gadający okaz, od którego możena dowiedzieć się czegoś ciekawego.

Nazwa: Braminy (Brahmins)
Powiązania z questami: Kilka, np. w Modoc leczysz chorego brahmina, w innym, ekhm sprzątasz po zwierzętach :).
Punkty życia: 35
Broń: Rogi.
Ekwipunek: brak
Najłatwiej zabić: A po co zabijać?
Skutki ataku: Poza zranieniem brak.
Opis: Krowa z dwoma głowami, odpowiednik dzisiejszej krasuli. Tak z innej beczki, w jakimś muzeum nad morzem (naszym :)) można znaleźć okaz tego zwierzęcia wypchany i wystawiony do publicznego widoku. Zdiagnozowano ten przypadek, jako efekt katastrofy w Czarnobylu. Ciekawe....

Nazwa: Modliszki (Mantis)
Powiązania z questami: brak
Punkty życia: 30
Broń: Łapki.
Ekwipunek: brak
Najłatwiej zabić: Lepiej przejść obok - szkoda czasu.
Skutki ataku: Poza zranieniem brak.
Opis: Słaby przeciwnik, mało expków. Lepiej dać sobie spokuj. Może miałyby jakieś znaczenie na początku jako nabijacz punktów, niestety pojawiają się o wiele później, gdy zabicie ich jest po prostu nieopłacalne.

Nazwa: Radskorpion (Radscorpion :))
Powiązania z questami: W Broken Hill można się z jednym z nich zmierzyć w różnych konkurencjach.
Punkty życia: 10 lub w silniejszej wersji 26
Broń: Odwłok.
Ekwipunek: Odwłok :)
Najłatwiej zabić: Cokolwiek byle się nie zbliżać.
Skutki ataku: Zatruwa.
Opis: Skorpiony występują w dwóch wersjach: mniejszej i większej(ciekawe, nie? :))

Nazwa: Szczur (Rat)
Powiązania z questami: Po drodze kilku zadań, zabija się całe chmary.
Punkty życia: 6, ewentualnie 20
Broń: Zęby.
Ekwipunek: brak
Najłatwiej zabić: Rozdeptać :).
Skutki ataku: Poza zranieniem brak.
Opis: Ot szczur, może trochę podmutowany, bo mu się dziwnie oczka świecą :). Fajnie się rozbryzguje przy criticalu.

Nazwa: Świnioszczur/Kretoszczur (Pig Rat/Mole Rat)
Powiązania z questami: W jednej z misji w Klamath (Trapper Town) zabijamy szereg szczuropodobnych by dostać się do szczurzego boga, którego... też zabijamy :).
Punkty życia:
Pig Rat: 9/15/26
Mole Rat: 26/36/72
Broń: Łapy.
Ekwipunek: brak
Najłatwiej zabić: Cokolwiek (najlepiej serią).
Skutki ataku: Poza zranieniem brak.
Opis: Bardziej "ulepszone" szczury, i troszeczkę silniejsze. Mogą być dokuczliwe w gromadach. Także bardzo fajnie się rozlatują przy criticalu.

Nazwa: Gekony (Geckos)
Powiązania z questami: Czasami zabija się przy questach.
Punkty życia:
Silver gecko: 25
Golden Gecko: 45
Fire Gecko: 70
Broń: Łapy.
Ekwipunek: brak
Najłatwiej zabić: Cokolwiek (gorzej z wersją fire, tu trzeba szybko działac, więc coś mocnego).
Skutki ataku: Poza zranieniem brak.
Opis: Gekony. Jeden ze znaków rozpoznawczych Fallouta. Po misji w Toxic Caves, umiemy obdzierać je ze skór.

Nazwa:Psy, Wilki (Dogs, Wolfs)
Powiązania z questami: w Arroyo musisz uratować psa swego siostrzeńca.
Punkty życia: po 25
Broń: Szczęki.
Ekwipunek: brak
Najłatwiej zabić: Cokolwiek.
Skutki ataku: Poza zranieniem brak.
Opis: Chyba najbardziej współczesny nam rodzaj zwierzęcia z Falloutów.

<< Powrót do NPC