ROBOTY

W tym dziale znajdziesz opis robotów. Wiele z nich przetrwało wojnę zamkniętych w przeróżnych miejscach - trzeba pamiętać że stanowiły istotny element społeczeństwa, były w każdym domu. Teraz również ludzie składając je z czegokolwiek mogą i wykorzystują w codziennym życiu. Są też uszkodzone maszyny które bez powodu włóczą się po pustkowiach - na nie trzeba w szczególności uważać ponieważ atakują wszystko, co spotkają na swojej drodze. Równie niebezpieczne są te maszyny które nadal wykonują zajęcia jakie przypisano im 200 lat temu np. różnorakie roboty strażnicze czy wojskowe.

Oko Enklawy | Protektron | Robomózg | Mister Handy | Pan Wyrwijflak | Robot bojowy | Wierzyczki Strażnicze

Więcej zdjeć naszych miluśniskich znajdziecie w Schronowej Galerii

OKO ENKLAWY
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Broń Doświadczenie
1 5 30 5 Porażenie prądem 0
oko enklawy

Opis: Są to w zasadzie latające nadajniki, maszyny stworzone do rozgłaszania propagandy enklawy i jej prezydenta Edena.

Ekwipunek: Losowy.

PROTEKTRON
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Broń Doświadczenie
1 4 75 23 Laser 5
protektron

Opis: Przed wojną służyły zapewne do wykonywania prostych obowiązków jak pilnowanie, nie są wymagającymi przeciwnikami. W grze jest ich kilka rodzajów: wojskowe, pilnujące metra czy strażnicy fabryki nuka coli.

Ekwipunek: Losowy.

ROBOMÓZG
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Broń Doświadczenie
6 5 200 30 Laser 10

Poziom Percepcja PW Obrażenia Broń Doświadczenie
6 5 200 100 (w głowę) Mezmetron 6
robomozg

Opis: Maszyny przewidziane zapewnie do prac technicznych, ich cechą charakterystyczną a zarazem najszłabszym punktem jest mózg.

Ekwipunek: Ogniwa energetyczne.

MISTER HANDY
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Broń Doświadczenie
6 5 100 12 Piła 5

Poziom Percepcja PW Obrażenia Broń Doświadczenie
6 5 100 28 Miotacz Ognia 6
Mister Handy

Opis: Przedwojenny robot domowy, ewolucja miksera ~~

Ekwipunek: Paliwo do miotacza ognia.

Specjalna zdolność: Piła - obrażenia 12 / Miotacz ognia - obrażenia 28 (10/5s).

PAN WYRWIJFLAK
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Broń Doświadczenie
9 6 350 41/sek Miotacz ognia 25

Poziom Percepcja PW Obrażenia Broń Doświadczenie
9 6 350 51 Pistolet Plazmowy 6
Pan Wyrwijflak

Opis: Bojowa wersja poprzednegiego robota, całkiem wredna i niebezpieczna.

Ekwipunek: w zależności od broni - paliwo do miotacza ognia bądź ogniwa energetyczne.

ROBOT BOJOWY
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Broń Doświadczenie
13 7 500 108/sek Laser Gutlinga 50

Poziom Percepcja PW Obrażenia Broń Doświadczenie
13 7 500 108/sek Działko obrotowe 6

Poziom Percepcja PW Obrażenia Broń Doświadczenie
13 7 500 138 Wyrzutnia rakiet 6
Robot Bojowy

Opis: Jeden z największych twardzieli w grze, cholernie wytrzymały i świetnie uzbrojony - lepiej w ogóle z nimi nie walczyć tylko wyłączać je (perk robotyka). W szczególności uważajcie na jegomościa z wyrzutnią rakiet.

Ekwipunek: w zależności od broni - pakiet elektryczny, amunicja 5mm lub rakiety.

WIEŻYCZKI STRAŻNICZE
Menu

Wieżyczka Mark I (wisząca)
Poziom Percepcja PW Obrażenia Broń Doświadczenie
1 10 40 27/sek Kaliber 5.56mm 1

Wieżyczka Mark II (naziemna)
Poziom Percepcja PW Obrażenia Broń Doświadczenie
1 10 50 18/sek Laser 1

Wieżyczka Mark III (wisząca)
Poziom Percepcja PW Obrażenia Broń Doświadczenie
7 10 60 36/sek Kaliber 5.56mm 5

Wieżyczka Mark IV (naziemna)
Poziom Percepcja PW Obrażenia Broń Doświadczenie
7 10 75 31/sek Laser 5

Wieżyczka Mark V (wisząca)
Poziom Percepcja PW Obrażenia Broń Doświadczenie
11 10 75 57/sek Kaliber 5.56mm 10
Wieżyczka Mark VI (naziemna)
Poziom Percepcja PW Obrażenia Broń Doświadczenie
11 10 100 48/sec Laser 10
Wieżyczka Strażnicza

Opis: Nie są szczególnie niebezpieczne ale za to nie raz mogą zaskoczyć - twórcy nieźle je poukrywali. Zawsze jest w pobliżu terminal który można zhakować by je wyłączyć.

Ekwipunek: -

<< NPC