TOWARZYSZE

W F3 jest ośmiu towarzyszy. By móc z nimi podróżować będziemy musieli spełnić wymagania co do posiadanej karmy - złej, dobrej bądź neutralnej. Szczegóły znajdziecie przy danej postaci.

Towarzysze
PODSTAWOWE INFORMACJE O TOWARZYSZACH
Menu
PALADYN CROSS
Menu
Paladyn Cross

S.P.E.C.I.A.L

ST: 7
PE: 7
EN: 6
CH: 4
IN: 3
AG: 4
LK: 4


Karma


Udźwig: 168.5
Lokalizacja: Cytadela
Wymagana Karma: Dobra
Umiejętności: Broń Ciężka, Broń Energetyczna, Broń Palna
Początkowa Zbroja: Zbroja Wspomagana
Początkowa Broń dystansowa: Pistolet Laserowy
Początkowa Broń do walki w zwarciu: Super Młot

Szansa na jej zrekrutowanie pojawią się wraz z pierwszą wizytą w Cytadeli. Okazuje się że znała naszego szlachetnego ojca i z chęcią pomoże nam w słusznej sprawie.


FAWKES
Menu

Fawkes

S.P.E.C.I.A.L

ST: 9
PE: 3
EN: 8
CH: 5
IN: 3
AG: 5
LK: 5


Karma


Udźwig: 229.5
Lokalizacja: Krypta 87
Wymagana Karma: Dobra
Umiejętności: brak
Początkowa Zbroja: brak
Początkowa Broń dystansowa: Laser Gutlinga
Początkowa Broń do walki w zwarciu: Super Młot

Fawkes zanim stał się supermutantem, był mieszkańcem krypty 87. Niestety padł ofiarą eksperymentów z wirusem FEV, które tam przeprowadzano. W jego przypadku mutacja przebiegła inaczej niż zwykle - otrzymał wszelkie cechy supermutanta a jednocześnie pozostała mu inteligencja i łagodność, której brakuje jego bracią. Spotkamy go podczas poszukiwań G.E.C.Ka w krypcie 87 - trzeba będzie go uwolnić. W internacie, w wyniku błędu w grze, od dłuższego czasu trwają dyskusje nad, czy jest mężczyzną czy kobietą - jest mężczyzna, dla nieprzekonanych polecam ten Temat.


BUTCH
Menu

Butch

S.P.E.C.I.A.L

ST: 5
PE: 5
EN: 4
CH: 5
IN: 5
AG: 5
LK: 5


Karma


Udźwig: 193.5
Lokalizacja: Rivet City
Wymagana Karma: Neutralna
Umiejętności: Broń Palna, Walka Wręcz, Nauki ścisłe
Początkowa Zbroja: Kurtka Węża Tunelowego
Początkowa Broń dystansowa: Pistolet 10 mm
Początkowa Broń do walki w zwarciu: Sprężynowiec

Możliwość podróżowania z Butchem pojawi się po zakończeniu zadania Problemy na Domowym Froncie (trzeba stanąć po stronie Amaty bądź uszkodzić kryptę). Znaleźć go wtedy będzie można w Zamulonym Sterze w Rivet City, trzeba mieć neutralną karmę.


SIERŻANT RL-3
Menu

Sierżant RL-3

S.P.E.C.I.A.L

ST: 5
PE: 6
EN: 5
CH: 5
IN: 5
AG: 5
LK: 5


Karma


Udźwig: 197,5
Lokalizacja: Fabryka RobCo
Wymagana Karma: Neutralna
Umiejętności: brak
Początkowa Zbroja: brak
Początkowa Broń dystansowa: Karabin Plazmowy
Początkowa Broń do walki w zwarciu: Miotacz ognia

Możemy go kupić o Drucianego Joe w okolicach Fabryki RobCo za 1000 Kapsli. W związku z tym że jest robotem, posługuje się wyłącznie swoimi wbudowanymi broniami. Wymaga neutralnej karmy.


OCHŁAP
Menu

Ochłap

S.P.E.C.I.A.L

ST: 7
PE: 8
EN: 7
CH: 6
IN: 2
AG: 8
LK: 3


Karma

Brak


Udźwig: brak
Lokalizacja: Złomowisko
Wymagana Karma: brak
Umiejętności: brak
Początkowa Zbroja: brak
Początkowa Broń Palna: brak
Początkowa Broń Biała: Kły, pazury i inne psie atrybuty

Ochłap to stary dobry psiaczek z F1. W tej części serii, spotykamy go na Złomowisku gdzie broni ciała swojego martwego pana przed bandytami. Jest to wyjątkowy towarzysz, ponieważ pozwala na posiadania dwóch członków w drużynie - jego i dowolnego innego.


CHARON
Menu

Charon

S.P.E.C.I.A.L

ST: 6
PE: 7
EN: 5
CH: 3
IN: 3
AG: 6
LK: 5


Karma

Brak


Udźwig: 183.5
Lokalizacja: Muzeum Historyczne
Wymagana Karma: Neutralna
Umiejętności: Bronie Palne, Materiały Wybuchowe, Skradanie się
Początkowa Zbroja: Zbroja skórzana
Początkowa Broń Palna: Strzelba Bojowa
Początkowa Broń Biała: Nóż Bojowy

Charon to niezwykle honorowy Ghul. Spotykamy go w Podziemiu, w barze gdzie robi za wykidajle. Powodem jego zajęcia jest honorowy kontrakt, który posiada Ahzrukhal. By go zdobyć będziemy musieli zapłacić 2000 kapsli (1000 jeżeli wasza umiejętność handlu jest większa niż 50) albo zabić Gretę, narzeczoną właścicielki pobliskiego hotelu. Charon podobnie jak Ochłap nie wymaga określonej karmy.


JERICHO
Menu

Jericho

S.P.E.C.I.A.L

ST: 6
PE: 5
EN: 4
CH: 3
IN: 3
AG: 6
LK: 5


Karma


Udźwig: 183.5
Lokalizacja: Megatona
Wymagana Karma: Zła
Umiejętności: Broń Palna, Broń Ciężka, Broń Biała
Początkowa Zbroja: Zbroja skórzana
Początkowa Broń Palna: Chiński Karabin Szturmowy
Początkowa Broń Biała: Deska z Gwoździami

Jericha spotkamy w Megatonie. Jest on byłem poszukiwaczem przygód lubiącym łupić i mordować ;p By go zwerbować będziemy musieli mieć złą karmę i dać mu 1000 kapsli na wyposażenie. Jeżeli dacie mu papierosy usłyszycie zabawne komentarze, jest to jedna z najfajniejszych postaci w grze.


CLOVER
Menu

Clover

S.P.E.C.I.A.L

ST: 5
PE: 5
EN: 4
CH: 5
IN: 5
AG: 5
LK: 5


Karma


Udźwig: 194.5
Lokalizacja: Paradise Falls
Wymagana Karma: Zła
Umiejętności: Broń Palna, Broń Biała, Handel
Początkowa Zbroja: Brudne Przedwojenne Ubranie Wiosenne
Początkowa Broń Palna: Olbrzym
Początkowa Broń Biała: Miecz Chińskiego Oficera

Clover to jedna z ochroniarzy Eulego w Paradasie Falls. Mając złą karmę i 1000 kapsli do wydania możemy ją od niego kupić. Ciekawostką jest to że jeżeli zrezygnujemy z jej usług i będziemy ponownie chcieli ją zatrudnić, to nasza karma nie będzie miała znaczenia.


<< NPC