Age 25; MALE | |
ST 05 |
Tag skills: Traits: |
Kilka słów wytłumaczenia:
ST: 5, w zupełności wystarcza. Bierzesz Adv. Power Armor i masz już 9, + Red Memory Module z VC i masz 10.
PE: 9, dla snajpera priorytet. Wsadzasz Green Memory Module i masz magiczną 10-tkę.
EN: 7, bierzesz perk Gain endurance i masz 8, a to wystarcza.
CH: 5, Blue Memory Module + perk Gain charisma + okularki = 4 NPC's + perk Magnetic personality i mamy 5 NPC's.
IN: 7, Yellow Memory Module + perk Gain Intelligence = IN 9
AG: 7, perk Gain Agility + perk Action boy
LK: 7, quest z NCR + perk Gain Luck = magiczna 10-tka.
Trait: Finesse - dla snajpera obowiązek. Daje +10% critical hit w zamian za mniejsze obrażenia przy strzale "nie krytycznym".
Trait: Gifted - najlepszy trait. Bez niego mielibyśmy wszystkich cech o 1 mniej, tzn. 4 siły itp. W zamian odejmuje nam 10% ze wszystkich umiejętności.
Tag Skill: Small Guns - przez pierwsze 3/4 czasu gry jest to nasza najczęściej obsługiwana broń.
Tag Skill: Lockpick - baaardzo przydatne szczególnie dla złodzieja. Ew. można wybrać steal, ale lockpick sprawuje się lepiej.
Tag Skill: Speech - również baaardzo przydatne, szczególnie na początku gry.
Bohater został opisany przez: xavier