<< Twój Bohater F1
Propozycja bohatera: Mike

Age (...); MALE
ST
PE
EN
CH
IN
AG
LK
06
08
08
07
08
09
02

Tag skills
Energy Weapons
Small Guns
Speech

Traits
Small Frame
Gifted

Kilka Słów Wytłumaczenia:

St: 6 - na początek tylko tyle ponieważ PA dodaje nam 3, a potem można zrobić sobie operację na +1 i mamy 10.
PE: 8 - wystarczy aby oddawać dalekie strzały. Po operacji mamy +1 czyli 9 czyli strzelamy jeszcze dalej.
EN: 8 - może to i sporo (po operacji mamy 9), ale zawsze przyda się dużo HP.
CH: 7 - chyba wystarczy aby prowadzić udane dialogi (po operacji 8).
IN: 8 - zawsze się przyda wysoka inteligencja, a co za tym idzie dobre Science :P (po operacji 9).
AG: 9 - w sumie wystarczy tyle (zawsze można zrobić operację na 10) bo z ulepszonej plazmy oddamy aż 3 strzały.
LK: 2 - w zupełnoci wystarcza nigdy nie miałem problemów z tym związanych (np. upuszczenie bronie itp.) i zawsze możemy zwiększyć o +2 w Audytum i mamy 4.

Traits: Small Frame +1 do agility choć zmniejsza się udźwig, ale od tego mamy ludzi.
Traits: Gifted - wszystkie statystyki +1, ale za to zmniejszają się umiejętnoci choć i tak będziemy rozwijać tylko 3.

Tag Skill: Energy Weapons - głównie będziemy strzelać z turbo plazmy więc jak znalazł (no i zawsze możecie znaleźć alien blastera).
Tag Skill: Small Guns - przyda się do .223 Pistol (pistolet 5,56 mm).
Tag Skill: Speach - aby rozmowa szła zawsze po naszej myśli.

Jak grać?

Może wyda się to dziwne, ale ja osobiście taką postacią zawsze zaczynam od... The Glow! Wystarczy kupić kilka RadX w Hub. Zabrać holodysk, zbroję, plazmę i wracać do Hub. Tam zarobić kasę (np. u Dekkera, albo pozbierać itemki w The Glow i sprzedawać je) na operacje w bractwie. Jeżeli się uwiniemy to będziemy mieli jeszcze sporo czasu na Waterchip. Po operacjach w bractwie możemy albo iść do Shady Sands (i przechodzić grę po kolei), albo od razu po Waterchip i mieć wolność od ograniczeń czasowych - wasz wybór.

<< Twój Bohater F1