Propozycja bohatera: Forest
S.T.A.T.S.
SI: 06 - wystarczy, aby używać karabinu Gaussa.
PE: 14 - hehe, dlatego właśnie to jest ghul, a nie człowiek. W drużynie niepotrzebny jest już zwiad - po prostu widzi prawie całą planszę. 14 punktów daje mu też rewelacyjną szansę na trafienie - 95%!
WT: 03 - trochę mało, ale jeśli nie atakuje go jednocześnie trzech kolesi, to sobie poradzi.
CH: 01 - czy ktoś, kto zabija ludzi może mieć wyższą?
IN: 02 - on ma strzelać, a nie myśleć. I tak sobie rozwinie umiejętności, bo ma tylko 3, do których się nadaje.
ZR: 06 - poniżej tego progu nie warto schodzić.
SZ: 10 - to, co tygrysy lubią najbardziej...
Cechy:
- Szybkostrzelność - to chyba już standard, ale jeżeli ktoś nie chce z tego korzystać i wybiera celowanie po oczach (w tym wypadku bardzo skuteczne, bo jeżeli trafi, to na bank krytycznie), to może zaznaczyć zamiast tego Strzeż się żniwiarza. Nie odczułem żadnych negatywnych zdarzeń z tym związanych (to chyba przez to wysokie szczęście...)
- Kamikadze - w tym tkwi moc. Jako ghul nie traci dużo na pancerzu, bo nie ma go prawie wcale. W końcu trzyma się poza walką, więc to i tak nie robi mu różnicy. Natomiast 125% obrażeń to jest coś. Poza tym, jak weźmie dwa perki na więcej trafień krytycznych to ma 20% (sic!).
Umiejętności:
- Broń palna - dla snajpera to chyba oczywiste. Odpowiedni zasięg to podstawa (karabin Gaussa, snajperski, myśliwski, M16, M14).
- Broń energetyczna - aby używać karabinu laserowego.
- Pierwsza pomoc - uleczyć się w czasie walki zawsze się przyda. Szczególnie, że ze ma wysoko rozwiniętą tę umiejętność już na samym starcie.