<< Twój Bohater F2
Propozycja bohatera: Karn

Age 25; MALE

ST 06
PE 08
EN 07
CH 05
IN 09
AG 10
LK 02

Tag skills:
Small Guns
Big Guns
Steal

Traits:
Gifted

Kilka słów wytłumaczenia:

Po pierwsze: czemu tylko jeden Trait? Ponieważ wszystkie Traity mają efekty uboczne (oprócz Boody Mess), które bardziej szkodzą niż pomagają (nie licząc Finezji, ale to Trait dla bardziej doświadczonych graczy). Oczywiście można sobie przyprawić jeszcze jedną cechę, ale nie polecam. Aha, i pod żadnym pozorem nie wolno brać One Handed, Skilled ani Fast Shoot!

ST: 6, pozwoli utrzymać większość broni na początku i w środku gry. Można ją podnieść o 1 w San Francisco za pomocą czerwonej Memorki. No i oczywiście Power Aromoury, dzięki którym siła pod koniec gry wynosi maksymalne 10.
PE: 8, musi być wysoko, żeby dobrze trafiać. Można ją rozwinąć do 9 za pomocą Green Memory Module.
EN: 7, głównie chodzi o HP. Ten wspóczynnik nie musi być bardzo wysoki.
CH: 5, wbrew pozorom tyle wystarczy żeby mieć dużo NPC i wszystkie questy. Blue Memory Module podnosi Chryzmę do 6. Okularki kolesia od Salvatora (ew. do wykopania na Golgocie) zakładamy podczas dołączania NPC do drużyny, jeżeli to nie wystarcza faszerujemy się Mentats. Ponadto jest jeszcze perk Magnetic Personality.
IN: 9, mogło by być 10, ale wtedy tracimy możliwość wykorzystania żółtej Memorki. Tak więc po odwiedzeniu San Francisco mam pełne 10 inteligencji.
AG: 10, MUSI BYĆ 10! Najważniejszy współczynnik w grze. Okrągłe 10 daje nam dwa strzały na turę. Po 2x Action Boy mamy 12AP, po perku Bonus Rate of Fire wszystkie strzały zabierają o 1 AP mniej. Tak więc można oddać 3 strzały zwykłe (4 strzały jeżeli broń miała domyślnie 4AP na strzał), 2 bursty plus przeładowanie. Daje to maksymalną częstotliwość strzału (można wziąść Fast Shoot, ale naprawdę nie polecam, ponieważ nie będzie można celować w oczy z Gauss Rifla, a to najlepszy sposób na żołnierzy Enclawy). Polecam wziąć także Bonus Move. W pierwszym Falloucie wyglądało to tak: AG10, 2xAction Boy, Fast Shoot, Bonus Rate of Fire i Turbo Plasma Rifle co w efekcie dawało 6 strzałów na turę.
LK: 2, niżej się nie da, Zeta Scan w NCR (nie zawsze, save/load) podniesie Luck do 4. Luck przydaje się jedynie do krytyków, można je polepszać kilkoma Perkami.

Tag Skill: Small Guns - najważniejszy i niezbędny (Gauss rifle, Pancor Jackhammer, .223 pistol).
Tag Skill: Big Guns - bardzo ważny (Bozar, Vindicator Minigun).
Tag Skill: Steal - można opcionalnie wziąć Lockpick lub Sneak, to naprawdę ma niewielkie znaczenie.

Całkowicie niepotrzebne Tagi to: Unarmed, Medlee Weapons, Throwing, First Aid, Doctor, Traps, Barter (i tak jest drogo, a potem hadluje się tylko sprzętem na drodze wymiany), Outdoorsman. Ciekawym Skillem jest Gambling, mając go na poziomie +80% i więcej wygrywamy dowolną sumę pieniędzy grając w ruletkę (New Reno, Redding).

Wiek jest bez znaczena, płeć ma spore znaczenie dla rozgrywki. Dlatego polecam zagrać obiema płciami. Aha, jeżeli gramy kobietą to mozna wziąć trait Sex Appeal.

Przeszedłem Fallouta ponad 10 razy i nadal odkrywam coś innego. Najlepsza gra pod słońcem! Pozdrawiam.

Bohater został opisany przez: Krajator

<< Twój Bohater F2