<< Twój Bohater F2
Propozycja bohatera: Marvin

Age 18; MALE

ST 04
PE 08
EN 06
CH 06
IN 07
AG 10
LK 06

Tag skills:
Small guns
Big guns
Energy Weapons

Traits:
Fast Shot
Gifted

Kilka słów wytłumaczenia:

ST: 4, więcej nie potrzeba ze względu na zdobyty w póżniejszej częsci gry PA i moduł. W sumie podwyższy to nam ST do około 8.
PE: 8, wystarczająca liczba punktów, aby celnie trafić wroga :).
EN: 6, 5 HP dodatkowych co poziom w zupełności wystarczy, nie opłaca się wydawać więcej punktów.
CH: 6, jest to umiejętoność w zasadzie odpowiedzialna za ilość osób w drużynie, w tym przypadku będzie ich 3, po wzięciu perka Magnetic personality będzie ich już 4, a po ubraniu okularków i wszczepieniu implantu 5! :) (oczywiście gracz nie liczy się do sumy tych osób).
IN: 7, Skill Points przeznaczam tylko na 4 umiejętności (więcej w grze jest w zasadzie niepotrzebne) tak, że już koło 10 levela nie mam zbytnio na co je dawać ;).
AG: 10, najważniejsze to mieć 10 punktów akcji na turę :].
LK: 6, także bardzo ważne, ale po spotkaniu z Enlightned One'm w NCR dojdą nam do tego dodatkowe 2 punkty (w sumie będzie to 8 ;)), więc na początku gry lepiej przeznaczyć punkty na co innego.

Trait: Fast Shot - bardzo opłacalne, koszt użycia broni -1 punkt akcji.
Trait: Gifted - dodaje nam +1 punkt do każdej umiejętności, co jest bardzo ważne w przeciwieństwie do uzyskanych skill points per level.

Tag Skill: Small guns, Big guns i Energy Weapons - używanie 3 rodzajów broni zmiatających na odległość nie może się równać z niczym innym. Oprócz tego warto także wziąć Speech. Dla niektórych ważne jest Science - ja wolę po prostu mieć Myrona w drużynie, gdy jest potrzebny. Podobna sytuacja jest z Vic'em i jego zdolnością do reperowania :].

Bohater został opisany przez: Marvina