<< Twój Bohater F2
Propozycja bohatera: Mithr

Age 24; MALE

ST 03
PE 08
EN 06
CH 04
IN 07
AG 10
LK 09

Tag skills:
Small Guns
Energy Weapons
Outdoorsman

Traits:
Fast Shot
Gifted

Kilka słów wytłumaczenia:

ST: 3: na początku zdobywam Advenced Power Armor - a więc gram mając 7 - wystarczy, bagażnik samochodu wozi sprzęt, a w boksie, czy walkach wschodu w San i tak idzie ok. Można podciągnąć modułem.
PE: 8: tyle trzeba żeby być snajperem i na ogół wystarcza by zaczynać walkę - można podciągnąc modułem.
EN: 6: dostaje się 5 Hit Points za poziom - po co komu więcej mając resistance pod 90%?
CH: 4: chciałbym więcej, ale "kto za to zapłaci" - można na szczęście podciągnąć modułem i perkiem Gain charisma, ew. czasowo okularkami :) - ale niestety pełny zestaw implantów bojowych i tak o 2 zmniejszy tę cechę.
IN: 7: dość by uważano cię w grze za inteligentnego - można podbić modułem, a skille i tak można dobić dla 4 umiejętności książkami, a reszta przychodzi z poziomami doświadczenia - przy 24 i tak już kończą się pomysły na co wydawać skill pointsy, a po zakończeniu hintbook daje wszystkie na 300 (No tak, tylko kto się przejmuje tym, co jest po zakończeniu - de Wonderer).
AG: 10: zdecydowanie 10 to 10 AP, a to jest to, co tygrysy lubią najbardziej.
LK: 9, można dobić perkiem Gain luck do 10. Snajper (perk z 24 poziomu) i Luck na 10 daje 100% szansę na krytyczne trafienie.

Podsumowanie:

Wzięcie perków: 2 razy Action boy, Bonus Ranged Attacks, Better Criticals i Snajpera w połączeniu z Traitem Fast Shot daje: 12AP, strzał z karabinu (np. Gaussa) kosztujący 3AP, 100% na krytyczne trafienie, a więc 4 razy krytyczny strzał = 4 trupy ludzi (twardsi przeciwnicy - różnie bywa - zależy jak dobry jest krytyk)

Bohater został opisany przez: Mithr