<< Powrót do Solucji F1
VAULT 15 - KRYPTA 15

Stąd wywodzi się garstka ludzi z Shady Sands, jest to prawie identyczne miejsce jak Vault 13 z tą różnicą że już dawno opustoszałe. Kiedyś dawno temu mieszkańcom schronu znudziło się przebywanie pod ziemią i garstka z nich postanowiła opuścić swój dom zabierając najlepszy sprzęt, jednak zginęli szybko bez wiedzy o świecie który ich otaczał... Pozostali nawet nie mieli szans na odparcie ataku raidersów, którzy odnaleźli lokację krypty, mimo wszystko nieliczni, ranni trafili do pobliskich miasteczek i zaczęli życie od nowa... Obecnie nie ma tu nic po za szczurami i kupą złomu.

Dodatkowe informacje o lokacji:
Po zejściu na najniższe piętro Krypty 15 odkryjemy, że centrum dowodzenia jest niedostępne, poczym wykluczymy możliwość że znajduję się tam waterchip. Za to odkrycie dostaniemy trochę doświadczenia.

Ciekawostki dotyczące tego miejsca:
POZIOM 0 - Wejście : Tu nie pozostaje nam nic innego jak zabić radskorpiona i zejść na poziom 1.
POZIOM 1 - Wrota krypty: Na tym poziomie musimy zabić kilka małych szczurków i jednego większego ;). Jeżeli chodzi o przedmioty to warto przeszukać szafkę w pokoju medyka oraz szafkę przy wejściu do krypty. Aby udać się na piętro 2 potrzebujemy liny którą umieszczamy na windzie.
POZIOM 2 - Kwatery krypty: Tu znowu będziemy zmuszeni pozabijać szczurki, poczym możemy zabrać trochę amunicji która leży na ziemi. Jeżeli przeszukamy szafki to znajdziemy tam skórzaną kamizelkę oraz linę która pozwoli nam zejść na poziom 3.
POZIOM 3 - Tutaj (jak zwykle) zabijamy szczury. W szafkach znajdziemy Submachine gun oraz troche ammo. Gdy przejdziemy do biblioteki znajdziemy tam (w niezbyt widocznej szafce) amunicję do Dester Eagle. W pomieszczeniu obok biblioteki na ziemi znajdziemy książkę do nauki. Istnieje możliwość, że jeszcze trochę ammo będzie leżało na ziemi...