<<Wróć do Solucji F2
Stajnie

Stajnie są tak naprawdę laboratorium rodziny Mordino, w którym przetrzymują swój największy skarb - młodego naukowca Myrona. Myron opracował Jet, którym Mordino odurzyli Nowe Reno i Redding, dlatego jest dla nich bezcenną kurą znoszącą złote jaja. Jest to także miejsce eksperymentów Myrona (w końcu na kimś trzeba nowe używki testować, prawda?). O położeniu Stajni dowiadujemy się od Julesa lub Szramiastego Jimmy'ego, pojawia się na mapie również po otrzymaniu zadania "Dostarcz paczkę Dużego Jesusa Ramirezowi w Stajniach" od głowy rodziny Mordino.

Naszym głównym zadaniem będzie, oprócz odnalezienia rzeczonego Ramireza, rozmowa z Myronem. Nie, żeby był on specjalnie przydatny, ot, można zarobić przy tym kilka punktów doświadczenia. Ale po kolei. Po przybyciu tutaj w budynku przed tobą znajdziesz wielu ludzi Mordino, w tym Ramireza, któremu oddaj przesyłkę. Nieco dalej stoi Marjorie Reed. Możesz spróbować porozmawiać z nią o Jecie i Redding (wymagane min. 76% "nauki") lub oczarować ją, jeśli jesteś mężczyzną (potrzebne 7 Charyzmy lub 6 Charyzmy i 66% "retoryki"). Otrzymasz w zamian identyfikator (ewentualnie możesz go od niej ukraść). Zejdź na dół.

By dostać się do Myrona okaż identyfikator naukowca lub, jeśli grasz żeńską postacią, wkręć strażników, że masz umówione z nim spotkanie. Rozpocznij rozmowę i zejdź na temat Jetu. Jeśli posiadasz 7 Inteligencji i 81% "nauki" lub 9 Inteligencji i 76% "nauki", możesz przekonać go, że istnieje antidotum na uzależnienie od narkotyku. Jeśli wszystko poszło dobrze, otrzymasz 2000 PD i zadanie na karcie Nowe Reno w Pipboyu: "Znajdź substancje blokujące endorfinę, żeby stworzyć lekarstwo na Jet." ("Find some endorphin blockers to make a cure for Jet."). Jeśli posiadałeś wówczas odpowiednie statystyki, to na pewno pamiętasz, że Dr Troy w Kryptopolis prosił cię o próbkę narkotyku. Jeśli dotąd tego nie zrobiłeś, udaj się tam ze zdobytą wiedzą, a Troy wyprodukuje antidotum w kilka godzin zamiast kilku tygodni, ty za to zdobędziesz kolejne 2000 PD.

Zwerbowanie Myrona oznacza zyskanie 750 PD i użeranie się z denerwującym dupkiem, ale także darmowe medykamenty (więcej w dziale opisu NPC), więc na dobrą sprawę nie jest on całkowicie bezużyteczny. Oczywiście, jeśli przyłączysz go do drużyny, Mordino wkurzy się i nie będzie już dla ciebie mile nastawiony, dlatego warto jest najpierw wykonać wszystkie zadania dla rodziny, a dopiero na końcu zwerbować Myrona i wykończyć gangsterów w Stajniach.

Co do samych stajni, to znajdziesz tutaj sporo braminów. Dlaczego? Rozmowa z Myronem o produkcji Jetu wiele wyjaśnia. Małe stadko tych zwierzaków wałęsa się w zagrodzie na wschód od laboratorium. Jedna z krów ma mały... problem. Używając na niej umiejętności "leczenia" wyciągniesz z jej wnętrzności (jaką drogą można się jedynie domyślić) ogniwa termojądrowe (!) i dostaniesz 100 PD. Jeżeli zaś "leczenie" nie pomaga, użyj... łopaty.

Zaiste humor twórców Fallouta jest nieopisany ;-)

© Michał 'Veron' Tusz

<<Wróć do Solucji F2