Macomb

<< Wróć do początku

WYBIERZ autora solucji: Noe | QBA

Skan lokacji

Cele misji:
Spotkaj się z ocalałym kierowcą
Doprowadź samochód do wyjścia
Oddaj bibliotekarzowi okulary
Informacje wywiadu:
Tutaj znajduje się pojazd z zaopatrzeniem.
1. Wejście do bezpiecznej strefy. Musisz tu doprowadzić pojazd.
1. Zwiadowcy meldowali, że w bibliotece mogą znajdować się pozostałości przedwojennej wiedzy.
2. W tych miejscach wzniesiono barykady.
3. W tych miejscach wzniesiono barykady.
4. W tych miejscach wzniesiono barykady.
5. W tych miejscach wzniesiono barykady.

Noe

do góry

Po przybyciu na miejsce przejmujemy kluczyki od pilota Christiana wskakujemy do Hummera. Sama misja należy do najłatwiejszych w grze. Mamy przejechać z punktu, w którym się znajdujemy do punktu oznaczonego na mapie numerem jeden. Właściwie można nawet nie wysiadać z wozu, chyba że po to, aby otworzyć kolejne bramy. Lepiej jednak spenetrować wszystkie niedostępne dla samochodu miejsca na piechotę. Zdobędziemy dużo więcej punktów doświadczenia no i więcej łupów, a tych w tej misji nie brakuje.
Zaczynamy otwierając pierwszą bramę. Napotkamy grupę psów. Można je porozjeżdżać :). Na krzyżówce skręcamy w lewo i po spacyfikowaniu wnętrz budynków i ich dachów otwieramy drugą bramę(zamknięte drzwi do niego otwieramy albo kluczem, który jest na jednym z dachów albo wytrychami). Teraz powoli, bo za workami z piaskiem jest bandyta z bazooką, a w pobliskim budynku grenadier. Trzeba dbać o nasz nowy pojazd, więc zakradamy się za worki z piaskiem i próbujemy zabić go zanim wystrzeli. Zdobędziemy bazookę i pociski. Czeka na nas kolejna brama. więc otwieramy ją i jedziemy aż do następnej. W budynku na lewo rozwalamy wszystkich i używamy przełącznika. Ruszamy dalej i po wyczyszczeniu budynków na północ od naszej pozycji skręcamy w prawo, tylko uwaga bo to pole minowe! I znowu sprawdzamy zabudowania, znajdziemy m.in. okulary dla bibliotekarza (który jakby ktoś nie wiedział jest w bibliotece). Gdy mu je damy to otrzymamy książkę i całkiem sporo doświadczenia.
Wreszcie dotarliśmy do ostatniej bramy. Za nią wysadzamy blokady (strzelamy w nie) i rozprawiamy się z pobliskimi bandziorami. Stąd już bardzo blisko do punktu ewakuacyjnego, obok którego na balustradzie znowu czai się uzbrojony w bazookę wróg. Po jego eksterminacji spokojnie wjeżdżamy na zielone pole i z dumą słuchamy komunikatu po misji. Czas udać się do Preorii.

QBA

do góry

Z miejsca poleciałem do generała. Powiedział że przenosimy się do nowego bunkra. Nie trzeba mi było dwa razy powtarzać. W Bunkrze beta, sprzedałem wszystkie graty, pożegnałem się z Kevinem i powitałem nowego członka- być może już na stałe. Był nim Cel. Cel świetnie rzucał granatami, a to dobrze bo trochę tego już miałem naodkładano po ostatniej misji (nie sprzedałem ich). Po przegrupowaniu wyruszyłem do Macomb.
W końcu jakiś środek transportu! Co za radość w drużynie. Poza tym jednym faktem, wszystko inne jest straszliwie nudne w samej misji. Zabijamy po kolei porozstawianych po bokach kolesi, trasa wygląda mnie więcej tak że najpierw przebijając się przez wrogów jedziemy w dół, potem skręcamy w południowo- wschodnia uliczkę, następnie prosto aż do dwóch par zamkniętych drzwi na prowadnicach( uwaga kolesie z bazuką!) potem w górę, prawo(miny!) prosto i na samym końcu w dół. Nie ma co opisywać wszystkiego szczegółowo ponieważ jaki jest sens w pisaniu gdzie rozmieszczeni są poszczególni bandyci? Powiem tylko że często siedzą na dachach, a reszta nie powinna nikomu sprawić kłopotów. Po dojechaniu wjeżdżamy na zielony obszar i po krzyku. Aha nie wspomniałem o jednej dość ważnej rzeczy w bibliotece, możemy wykonać jeden z niewielu w tej grze questów pobocznych. Warto wystarczy tylko znaleźć okulary, a na tym etapie gry expki piechotą nie chodzą :-).

Skan lokacji:

 

<< Wróć do początku