Coldwater

<< Wróć do początku

WYBIERZ autora solucji: Yoda

Skan lokacji

Cele misji:
Zwróć skradzione wyposażenie logistykowi.
Informacje wywiadu:
To miejsce startu. Tutaj spotkacie się z Głównym Logistykiem po odzyskaniu trzech Pancerzy Wspomaganych.
1. Znajdź i zneutralizuj złodziei.
2. Zwróć skradzione wyposażenie logistykowi.
1. Miasto Coldwater jest podzielone na cztery kondygnacje.
2. Kondygnacja 1: Tutaj znajdziesz sklepy, tor wyścigowy i trochę mieszkań.
3. Kondygnacja 2: Tutaj znajduje się bar i kasyno. To za sprawą tego ostatniego Coldwater jest słynne na całą okolicę.
4. Kondygnacja 3: To obszar mieszkalny.
5. Kondygnacja 4: Tutaj znajduje się ratusz i generatory.

Yoda

do góry

Jeżeli w naszej drużynie nie mamy zbyt wielu silnych osób, to na tą misję warto wziąć kogoś silnego (najlepiej mutanta). Będziemy musieli dźwigać sporo ciężkiego sprzętu. W tej misji musimy zwrócić logistykowi wyposażenie. Zaczynamy jak zwykle w dolnym rogu planszy.

Na poziomie w którym zaczynamy nie ma prawie nic ciekawego. W pomieszczeniach wewnątrz ziemi są 2 bandyci pilnujący schodów (mają karabiny). W pomieszczeniu obok (tym z karaluchami) jest facet, który prosi nas, żebyśmy "stuknęli" jedną ekhm... "kobietę". Wchodzimy piętro wyżej. Po lewej stronie jest kasyno, pilnuje go trzech niegroźnych przeciwników. Drugiego wyjścia z kasyna pilnuje kolejnych dwóch gostków. W pomieszczeniu na zachód od drugiego wyjścia są skrzynki bractwa (a koło nich jeden człowiek z M60). W skrzynkach jest Browning i amunicja do niego. W pokoju naprzeciwko (ten zamknięty) na regale również jest amunicja. Wychodzimy na dwór i idziemy do pomieszczenia najbardziej po prawej stronie. Tam czeka na nas 3 ludzi (2 z granatami, 1 z M60) i skrzynka. :D

Teraz kierujemy się do baru (obok schodów). Jest tam facet, który prosi nas o pomoc (chodzi o uwolnienie siostry). Idziemy do pokoju, do którego nas zaprowadzi. Tam rozwalamy naszego przeciwnika i inkasujemy 10000 pkt. doświadczenia :D. Schodami w barze wchodzimy na górę. W ostatnim pomieszczeniu na południe jest trzech kolesi (granaty & M249).

Następnie idziemy na północ. Korytarz między mieszkaniami patroluje trzech przeciwników. Idziemy w stronę schodów, również pilnowanych przez 3 ludzi (jeden ma bazookę, reszta M60). Wchodzimy na górę. Korytarz na wschód patroluje w sumie 3 przeciwników (jeden z nich ma pancerz wspomagany, ale zniszczony). Wychodzimy na dwór. Na budynku z którego wychodzimy stoi snajper, a na zachód gostek z Neostad'em. Idziemy na południe (uwaga na miny - jest ich sporo). Na budynku z napisem "666" jest snajper. Idziemy dalej. Za murkiem jest dwóch przeciwników (jeden z Browningiem). Wchodzimy do budynku (tym na samym końcu). W środku jest 3 przeciwników, jeden z Browningiem i w pancerzu. Idziemy przez korytarz po lewej - tam też jest facet z Browningiem. W następnym pomieszczeniu jest dwóch przeciwników, a w tym z ławkami - 2 z karabinami laserowymi, 1 z karabinem i 1 z wyrzutnią rakiet (uwaga - jest schowany za ścianą przy wejściu).

Ten z karabinem to Guldio Sciavo - ich przywódca. On też ma pancerz. Bierzemy go. To już wszystkie pancerze - niestety, żadnego z nich nie można użyć. Możemy wracać na pozycje wyjściowe.

Skan lokacji:

 

<< Wróć do początku