Mardin

<< Wróć do początku

WYBIERZ autora solucji: Noe | QBA

Skan lokacji

Cele misji:
Wyeliminuj Imperatora Władców Zwierząt.
Rozpoznaj źródło kontroli nad Szponami Śmierci.
Informacje wywiadu:
Tutaj rozpoczniesz misję. Kiedy przywódca Władców Zwierząt zginie, wycofaj się do tego obszaru.
1. Nasi zwiadowcy ostrzegają, że ten teren jest nieustannie patrolowany. Muiszz się liczyć z oporem.
2. Dane z EchoBoyga wskazują, że to jest główne wejście do podziemnego kompleksu.
3. Pozostałości przedwojennego cmentarza. Istnieje możliwość, że tu także znajduje się wejście do podziemi..
4. Tutaj znajduje się wyrwa, przez którą być można da się wejść do środka. Zwiadowcy zaobserwowali słabą aktywność wroga w tym rejonie.

Noe

do góry

To ostateczna rozgrywka pomiędzy nami, czyli Bractwem Stali a Władcami Zwierząt. Aby przestali zagrażać Bractwu i reszcie pustkowi musimy wyeliminować ich Imperatora. W tej misji czeka nas praktycznie sama walka. Oprócz samych Władców będziemy mieli do czynienia ze wszystkimi ich podopiecznymi, od os zaczynając a na Szponach kończąc. A więc do dzieła.
Zaraz na początku po zabiciu jednego z przeciwników na północ od naszej pozycji początkowej zdobywamy Cawsa. Z tą bronią eksterminacja wrogów to sama przyjemność. Na tym etapie gry to najsilniejsza i najlepsza broń. Ma niezły zasięg i niesamowitą siłę ognia. Z tą strzelbą powinniśmy dość szybko wyczyścić całą powierzchnię. W podziemiach już niestety tak łatwo nie będzie. Większość wrogów jest poukrywana i tylko czeka żebyśmy weszli im pod lufę. Ostrożność więc jest jak najbardziej wskazana. Najpierw najlepiej znaleźć uwięzioną Matkę Szponów i po jej uwolnieniu przyłączyć się do jej ataku na Imperatora i garstkę pozostałych przy życiu jego ludzi. Nie atakujemy Szponów bo teraz pomogą nam w ostatecznym rozrachunku w naszym celem głównym. Czas wracać do domu, a tam już czeka na nasz oddział wiadomość o przenosinach do nowego bunkra, więc w drogę.

QBA

do góry

Mardin jest kwaterą główną Władców Zwierząt, którzy pod cmentarzem miasta mają rozbudowaną bazę. Tu znajduje się przyczyna ich zadziwiającej umiejętności kontroli nad szponami śmierci. Tu także przebywa ich herszt. Mamy więc szansę zadać im ostateczny cios. Zaczynasz w południowym krańcu mapy cmentarz znajduje się na północy. Musimy po prostu brnąć w jego kierunku. Uważaj! Terenu wokół cmentarza, jak i sam cmentarz są bardzo dobrze strzeżone a strażnicy mają dobrą broń (np. CAWS). Przyda się broń o dużym zasięgu by móc zdejmować ich z większej odległości. Gdy już oczyścimy sobie drogę do cmentarza musimy też oczyścić sam cmentarz. Do podziemi możemy wejść przez jedno z dwóch wejść. Nieco na zachód od pierwszego wejścia znajduje się zdewastowana krypta, w której leży ghul "pilnowany" przez kilka karaluchów. Jeśli twój zapas stimpaków jest w bardzo złym stanie możesz przeszukać ghula. Wchodzimy do podziemi. Trzeba uważać na Władców Zwierząt któż bardzo często skradają się przez co nie jesteśmy w stanie ich zauważyć. Do sali przywódcy Władców Zwierząt możemy się dostać na dwa sposoby: przez cos w rodzaju stołówki? Lub przez więzienie. Ja poszedłem przez więzienie. Eliminując kolejnych strażników dochodzimy do sali z ogromną klatką po środku w której uwięziony jest... wielki, biały szpon śmierci! Przemawia do mnie. Po zapoznaniu się z sytuacją postanawiam uwolnić futrzaka :). Okazuje się, że jest to Mary - przywódczyni szponów śmierci. Jest na serio rozsierdzona i od razu po uwolnieniu gna do sali szefa Władców Zwierząt, który jak się okazuje uwięził ją by móc kontrolować jej młode. Biegniemy za Mary i pomagamy jej rozprawić się z Władcami Zwierząt. Zabijamy sssepleniącego przywódcę wraz z obstawą, zbieramy wszystkie graty i wynosimy się z sektora. To już koniec problemu Władców Zwierząt. Nigdy już nie staną się na tyle silni, by zagrozić Bractwu. Mary doceni twoją bitność i w ramach wdzięczność zgodzi się przyłączyć wraz ze swymi ziomkami do Bractwa.

Skan lokacji:

 

<< Wróć do początku