Springfield

<< Wróć do początku

WYBIERZ autora solucji: QBA

Skan lokacji

Cele misji:
Uratuj Burmistrza
Informacje wywiadu:
Tutaj rozpoczynasz misję.
Przejdź tu, do punktu wyjścia, aby zakończyć misję.
1. Ratusz - tam zapewne jest burmistrz.

QBA

do góry

Springfield. Niegdyś miasto elektrowni atomowej i Simpsonów :-). Jest to misja ukryta, którą można wykonać odblokowując ją wcześniej specjalnym programem bądź po zainstalowaniu z płytu bonusowej. Sytuacja w mieście jest średnio ciekawa. Burmistrz Avellone przez swą proghulowską politykę naraził się rasistom i ci w końcu go porwali. Musimy odzyskać panowanie nad sytuacją i uwolnić burmistrza. Zaczynamy na południu mapy. Rozmawiamy ze strażnikiem miejskim, który z grubsza opisuje całą sytuację. Idziemy główną ulicą na północ. Dość szybko dojdziesz do miejsca gdzie stoi Buggy - nowy pojazd. Jest mały i szybki, niestety mogą nim jezdzić zaledwie dwie osoby. Eliminujemy zbirów pilnujących go. Dalszą drogę zagradza nam silnie obwarowana barykada. Dobry snajper, kilka granatów i po krzyku. W budynkach po lewej możemy zabić paru dodatkwoych oprychów i zebrać ich sprzęt. Uważajmy na kolesi z granatami błyskowymi! Mają także granaty ogłuszające. Gdy oczyścimy całą lewą stronę ulicy udajemy się do zamkniętych drzwi bliżej końca drogi. Za nimi znajduje się zdewastowany park z mównicą i pomnikiem. On także jest silnie strzeżony, powinniśmy przygotować się na dłuższą strzelaninę. Gy już go oczyścimy udajemy się dalej, przez przejscie. Teraz musismy dojść do targu. Droga jest jednak zabarykadowana i obwarowana. Po raz kolejny przyda się dobry snajper. Przy samym początku znajdujemy ciała ghuli. To była egzekucja, kolejny dowód na niechęć mieszkańców do popromiennnych. Targ nie jest broniony przez nikogo, ale tuż za nim znajdują się kolejne pukty oporu. Na szczęście możemy podejść do nich dość blisko i wyelimnować wrogów granatami tak, by nawet nas nie zobaczyli. Kierujemy się teraz na północ, do białego budynku z wysoką wieżą. Z dołu oczyszczamy go z bandytów. Na wieży możemy ulokować snajpera, aby wspierał stamtąd resztę drużyny podczas akcji odbijania burmistrza. Zapisz teraz grę i lepiej włącz walkę turową! Jeśli twoi podwładni mają dużo punktów życia, możesz zdobyć się na nieco brawury i wbiec między bandytów pilnujących ratusza. Nie zaatakują cię od razu, więc możesz zacząć robić bajzel jako pierwszy. Trzeba się śpieszyć, by przywódca bandytów nie zdążył wbiec do budynku i załatwić burmistrza. Przyda się duża ilosć stimpaków i trochę szczęścia. Gdy już uwolnisz burmistrza, wróć do parku i wysłuchaj krzepiącego serca przemówienia. To już koniec misji.

Skan lokacji:

 

<< Wróć do początku