Uwagi i propozycje możesz wysłać na adres: redakcji Trzynastego Schronu
INTRO

W Falloucie 2 występuje cały szereg questów, czyli przygód, zadań, z którymi nasz bohater musi się uporać. Tak właściwie to są one esencją gry, zresztą jak i każdego innego RPG. To dzięki questom nasz bohater zdobywa punkty doświadczenia, a fabuła posuwa się do przodu. Oczywiście jest też cała masa questów niewpływających na rozwój fabuły, tzw. questów pobocznych. Tak właściwie to questów pobocznych jest 1000 razy wiecej od "głównych" (ale nie o tym mowa :-). Intencją tego działu jest zebranie najlepszych z najlepszych questów; takich, których wykonanie sprawia naprawdę wiele uciechy i zarazem przynosi wymierne, znaczące korzyści. Chodzi nam po prostu o te questy, które mają w sobie "to coś" :-). Z drugiej strony, ostatnimi czasy zamieszczamy trochę więcej podstawowych questów, które dla jednych są znane, a dla innych są nowością.

WARTO ZAJRZEĆ

Porady F2
Easter Eggs Fallout 2

LOKACJE

Arroyo
Broken Hills
Den (Nora)
Enclave (Enklawa)
Gecko
Ghost Farm (Nawiedzona Farma)
Golgotha (Golgota)
Klamath & Toxic Caves
Military Base (Baza wojskowa)
Modoc
Navarro
New California Republic (Republika Nowej Kaliforni)
New Reno (Nowe Reno)
Raiders (Bandyci)
Redding
San Francisco
Sierra Army Depot (Baza Wojskowa Sierra)
Stables (Stajnie)
Vault 13 (Krypta 13)
Vault 15 (Krypta 15)
Vault City (Kryptopolis)
Różne
Koniec Gry?

OUTRO

Oczywiście ciekawych questów jest znacznie więcej - to dopiero zalążek tego, czym mamy nadzieję będzie ten dział w przyszłości. A ta przyszłość zależy w dużym stopniu także od Was, czytelników, od Waszej chęci pomocy i współpracy. Jeśli znasz więc jakiś ciekawy quest to koniecznie się nim z nami podziel!!! (w mailu napiszcie też czy chcecie by Wasz adres e-mail był tu na stronie i jeśli możecie podajcie, czy graliście w "spatchowaną" wersję czy nie). Uwaga! Wysyłając nam porady do TEGO działu dajesz nam PEŁNE prawo do ich dalszego przetwarzania!