DEMO Fallout Tactics

<< Wróć do początku

Pierwsza Misja F:T DEMO

Na początku możesz pogadać z gostkiem stojącym w pobliżu. Niedaleko kręci się też jeden raiders, którego możesz zdjąć snajperem wchodząc na pobliskie schody.Kliknij, by powiększyćPrzeszukaj dzbanek oraz ciało i ruszaj dalej w kierunku północno zachodnim aż dojdziesz w miejsce gdzie są dwa psy. Ukryj Storm'a przy jednej ze ścian i zwab je którymś z reszty ludzi. Storm załatwi je jedna seria ze swojej broni. Zanim udasz się do miejsca zaznaczonego 3 na mapie w Pipboy'u zajrzyj do chatki na północy i pogadaj z gostkiem, który tam stoi, a później weź rzeczy z regału.Kliknij, by powiększyć Teraz pora zająć się trzema strażnikami nieopodal. Polecam zdjąć ich snajperem. Jeżeli któremu przyjdzie na myśl biec do snajpera załatwi go Storm ustawiony jak na rysunku.Kliknij, by powiększyć Trzeciego można zajść od tylu ghost'em (ukrywaniem się) i załatwić po cichu nożem. Standardowo przeszukaj ciała i mały budynek. Znajdziesz klucz, którym możesz otworzyć drzwi do kolejnego budynku. Możesz tez otworzyć je skill'em lockpick. Budynek zaznaczony jest na mapie 4. Tych w środku załatwić można na wiele sposobów, np. sposobem Rambo.Kliknij, by powiększyć Po wyjściu z budynku rozwalamy dwa psy i bandytę w budynku obok.Kliknij, by powiększyć Tam też spotkacie burmistrza, który po krótkiej rozmowie weźmie nogi za pas. Przemieszczamy się do punktu nr 7 na mapie i po drodze rozwalamy ich rezerwy. Dochodzimy do zejścia pod ziemie.Kliknij, by powiększyć Schodzimy na dół np. Storm'em i snajperem. Trzeba sprzątnąć dwóch bandziorów.Kliknij, by powiększyć W międzyczasie drużyna przeszła level, wiec rozdajemy punkty i wybieramy perki. Idziemy pogadać z więźniami. Od nich dowiemy się, ze klucz do kuferka jest na drugim końcu korytarza.Kliknij, by powiększyć Wychodzimy na powierzchnie. Przebiegamy Storm'em w to miejsce.Kliknij, by powiększyć Pomoże też snajper na wieżyczce i granadier na drugiej. Teraz został nam już tylko boss z ochroną (po drodze warto przeszukać pobliskie budynki; uwaga na ukrytego gostka w jednym z nich). Wpadamy do środka i robimy małą rozróbę.Kliknij, by powiększyć Gdy zabijemy szefa, misja zakończy się sukcesem. Wracamy do miejsca, w którym zaczynaliśmy.

Druga Misja F:T DEMO

Kliknij, by powiększyćPoczątek jest prosty jak budowa cepa. Raidersi są ustawieni tu i ówdzie za workami z piaskiem. Najlepiej zdejmować ich po kolei snajperem wspomagając go Strom'em. Warto przeszukać kuferek. Później już nie będę o tym pisał ale po zabiciu raiders'ów w danej lokacji wskazane jest jej dokładne przeszukanie. Można znaleźć choćby bardzo przydatne stimpacki. Udajemy się na zachód. Kliknij, by powiększyćW budynku natkniemy się na trochę robactwa. Mimo, ze nie są to groźni przeciwnicy najlepiej wciągnąć je w zasadzkę. Kliknij, by powiększyćPo drodze uwaga na 2 snajperów w punkcie 3 na mapie i kilku nożowników, którzy nie będą mile wspominać spotkania z nami. Gostka w budynku zachodzimy od tylu i podrzynamy mu gardło. Następne zabudowania to sporo przeciwników. Radzę wiec oczyścić je przez okna. W punkcie 6 jest 2 snajperów w bunkrze. Uciszy ich wrzucony niepostrzeżenie granat. Po wyjściu z tego budynku radzę udać się na północ. Po drodze uwaga na pułapki. Wykrywa i rozbraja je Bloodhound. Kliknij, by powiększyćW punkcie 7 otwieramy bramę. Jednak nie wchodzimy jeszcze do środka. Tylko na to czeka 3 cholernie dobrych snajperów w bunkrze. Należy przekraść się na południe, załatwić 2 raiders'ów w pobliskim budynku i zrobić im niemiła niespodziankę. Kliknij, by powiększyćPunkt 9 to paru śpiochów i jeden strażnik. Bulka z masłem. Po przedarciu się do kolejnego budynku natkniemy się na psychola. Seria prosto w niego i niech spoczywa w spokoju. Warto wziąć jego FN Fala. Teraz pozostała już główna baza. Kliknij, by powiększyćNajtrudniej załatwić 5 gości czających się w oknach. Jednak snajper z FN Falem szybko uwolni nasza planetę od tych kreatur. Po krótkiej pogawędce rozwalamy szefaKliknij, by powiększyć i w poczuciu dobrze spełnionego obowiązku wracamy do naszego bunkra.Kliknij, by powiększyć
Jest jeszcze kilka rzeczy, o których tu nie wspomniałem, np. gostek przy krowach. Ale po co psuć wam zabawę.

DEMO Fallout Tactics

<< Wróć do początku