NAPOJE I CHEMIKALIA

W tym dziale znajdziecie wszystkie rzeczy potrzebne na dobrą imprezę. Jak sami zobaczycie asortyment trójki nie odbiega znacznie od tych z poprzednich części. Wiele z tych środków uzależnia (wyleczyć mogą nas z tego stanu lekarze np. w Megatonie) dlatego tam gdzie to konieczne dodałem oznaczenie Uzależnia. Pamiętajcie że działanie takich środków jak leki zależy od poziomu umiejętności Medycyny, w przypadku tego działu podałem wartości przy maksymalnym jej poziomie (100).

Użyte skróty to: PW (punkty wytrzymałości), Rads (ilość promieniowania), PA (punkty akcji).

NAPOJE
Menu
Piwo (Beer)

Piwo (Beer)
Waga: 1
Wartość: 2
Efekty: +1 do charyzmy, -1 inteligencji, +1 do siły,
Uzależnia


Wino (Wine)

Wino (Wine)
Waga: 1
Wartość: 10
Efekty: +1 do charyzmy, -1 inteligencji, +1 do siły,
Uzależnia


Whiskey (Whiskey)

Whiskey (Whiskey)
Waga: 1
Wartość: 10
Efekty: +1 do charyzmy, -1 inteligencji, +1 do siły,
Uzależnia
Inne: Pusta Butelka po Whiskey


Duża Whiskey (Scotch)

Duża Whiskey (Scotch)
Waga: 1
Wartość: 10
Efekty: +1 do charyzmy, -1 inteligencji, +1 do siły,
Uzależnia


Wódka (Vodka)

Wódka (Vodka)
Waga: 1
Wartość: 20
Efekty: +1 do charyzmy, -1 inteligencji, +1 do siły,
Uzależnia


Nuka Cola (Nuka-Cola)

Nuka Cola (Nuka-Cola)
Waga: 1
Wartość: 20
Efekty: +2 Rads, +10 PW
Inne: Pusta Butelka Nuka Coli


Nuka Cola Quantum (Nuka-Cola Quantum)

Nuka Cola Quantum (Nuka-Cola Quantum)
Waga: 1
Wartość: 20
Efekty: +6 Rads, +20 PA
Uzależnia


LEKI
Menu
Brudna Woda (Dirty Water)

Brudna Woda (Dirty Water)
Waga: 1
Wartość: 10
Efekty: +4 Rads, +10 PW


Oczyszczona Woda (Puryfied Water)

Oczyszczona Woda (Puryfied Water)
Waga: 1
Wartość: 20
Efekty: +20 PW


Pojemnik z krwią (Blood Pack)
Pojemnik z krwią (Blood Pack)
Waga: 1
Wartość: 5
Efekty: +1 PW

Krew odkupi od nas Vanc z rodziny. Jeżeli uda nam sie doprowadzić do układu z Arefu dostaniemy perk Krwiopijca, który da nam 20 PW zamiast jednego od każdej spożytej torby z krwią.



Anty Rad (Rad Away)

Anty Rad (Rad Away)
Waga: 0
Wartość: 20
Efekty: - 150 Rads


Rad-X (Rad-X)

Rad-X (Rad-X)
Waga: 0
Wartość: 20
Efekty: +75% odpornosci na promieniowanie


Stimpak (Stimpak)

Stimpak (Stimpak)
Waga: 0
Wartość: 25
Efekty: +90 PW


NARKOTYKI
Menu
Odlot (Jet)

Odlot (Jet)
Waga: 0
Wartość: 20
Efekty: +30 PA
Uzależnia
Inne: Superodlot (Ultrajet)

Ultrajet możemy zakupić od Murphego na stacji Northwest Seneca - najpierw jednak trzeba mu sprzedać bomby cukrowe (1 superodlot - 10 bomb).

Wygrzew (Buffot)

Wygrzew (Buffot)
Waga: 0
Wartość: 20
Efekty: +60 PW, +3 do Wytrzymałości, +2 do Siły
Uzależnia


Med-X (Med-X)

Med-X (Med-X)
Waga: 0
Wartość: 20
Efekty: +25% odporności na obrażenia
Uzależnia


Mentaty (Mentats)

Mentat (Mentats)
Waga: 0
Wartość: 20
Efekty: +5 do inteligencji, +5 do percepcji
Uzależnia
Inne:
Mentaty Pomarańczowe (Orange Mentats)
Mentaty Winogronowe (Grape Mentats)
Mentaty Jagodowe (Berry Mentats)

Wielosmakowe mentaty była częścią przedwojennej akcji promocyjnej w Archiwach narodowych. By je zdobyć będziemy musieli odpowiedzieć na kilka pytań z historii USA. Terminale przy których można to zrobić są naprzeciwko rotundy. Dodatkowe talony znajdziemy w sejfie, na piętrze, na prawo od wejścia do Archiwów. Co ciekawe żadne ze smakowych mentatów nie uzależnia.

Psycho (Psycho)

Psycho (Psycho)
Waga: 0
Wartość: 20
Efekty: +25% do zadawanych obrażeń
Uzależnia


STEALTH BOY
Menu

Stealth Boy (Stealth boy)
Waga: 1
Wartość: 100
Efekty: +100 do umiejętności skradania, Pole Maskujące +75

To osobiste urządzenie maskujące "Stealth Boy" Model 3001 firmy RobCo, opracowane przez Roberta Mayflowera. Stealth Boy generuje modulowane pole, które przekazuje światło z jednej strony obiektu na drugą, sprawiając, ze osoba, która korzysta z urządzenia jest dla niewyszkolonego obserwatora praktycznie niewidoczna.

<< Powrót do wyboru ekwipunku