W Falloucie 3 materiały wybuchowe składają się na granaty i miny. Ich obrażenia zalezą od poziomu umijętności materiały wybuchowe. Sama umiejętnosć ma również wpływ na zasięg, na jaki możemy rzucić granat oraz na rozbrajanie pułapek.
*** podano maksymalne obrażenia ***
Granat odłamkowy (Frag Grenade) Obrażenia: 100 Waga: 0,5 Wymagane PA: 24 |
Granat pulsacyjny (Pulse Grenade) Obrażenia: 10 + 200 robotom Waga: 0.5 Wymagane PA: 24 |
Granat Plazmowy (Plasma Grenade) Obrażenia: 150 Waga: 0.5 Wymagane PA: 24 |
Mina Odłamkowa (Frag Mine) Obrażenia: 100 Waga: 0,5 Wymagane PA: 35 |
Mina pulsacyjna (Pulse Mine) Obrażenia: 10 + 200 robotom Waga: 0.5 Wymagane PA: 35 |
Mina Plazmowa (Plasma Mine) Obrażenia: 150 Waga: 0.5 Wymagane PA: 35 |