POTWORKI

W tym dziale poznacie dobrodziejstwo inwentarza Fallouta 3 - wszelkiego rodzaju zmutowane stworki mniej lub bardziej zbliżone do zwierząt. Nie jest to miejsce na opis mutantów czy enklawy, te pojawią się w innym dziale. Największą zmianą, odnośnie przeciwników jaka zachodzi w trzeciej części serii jest bardzo mała ilość doświadczenia dostawana za zabite stworzenia. Biorąc to pod uwagę, oraz fakt że każdy stworek zje nam pewną ilość amunicji i ewentualnie stimpaków trzeba rozsądnie podchodzić do ewentualnych starć. Pamiętajcie też by na niższych poziomach unikać twardszych przeciwników - nasza broń może okazać się po prostu nie skuteczna.

Karaluch | Mucha Mięsna | Kretoszczur | Psy | Brahmin | Skorpion | Olbrzymi skorpion | Mrówki | Krolowa mrówek | Mrówki Ogniste | Królowa ognistych mrówek | Błotniak | Błotniak - Łowca | Nukowiec | Król błotniaków | Centaur | Yao Gui | Szpon Śmierci

Więcej zdjeć naszych miluśniskich znajdziecie w Schronowej Galeri


KARALUCH
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
1 3 5 3 - 1

Opis: Mutacja ogromnych amerykańskich karaczanów (Periplaneta americana), nie warto marnować na nie amunicji - lepiej porządnie potraktować je pałą ;p. Oprócz tego nie można ża dużo o nich powiedzieć.

Ekwipunek: Mięso Karalucha.


MUCHA MIĘSNA
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
1 5 15 5 Plujka 1

Opis: Wredna mucha plujka, najlepiej strzelać do niej w trybie vats. To jedyny latający przeciwnik w grze.

Ekwipunek: Mięso muchy mięsnej.

Specjalna zdolność: Splunięcie muchy - obrażenia 5.


KRETOSZCZUR
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
1 3 40 15 - 5

Opis: Zmutowany szczurek połączony z kretem (ciekawa konbinacja ;p). Są wredne i zwykle pojawiają wtedy kiedy sie ich nie spodziewamy. Jeżeli weźmiecie zadanie od Moiry związane z poradnikiem przetrwania, to dostaniecie specjalny patyk na kretoszczury - uderzone nim będą ekspolodować! Są plany by je udomowić i doić ~~

Ekwipunek: Mięso Kretoszczura.


PSY
Menu


Pies

Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
1 8 20 5 - 1


Wściekły pies, pies strażniczy

Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
1 8 60 12 Szybkość 5

Opis: Szybke i niebezpieczne zmutowane pieski. Występują w kilku rodzajach.

Ekwipunek: Psie mięso.


BRAHMINY
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
nie dotyczy 3 40 8 - 1

Opis: Postapoliktyczne krowy. Stanowią podstawe przetrwania mieszkańców pustkowi. Dają pożywienie, mleko oraz służą jako zwierzęta juczne - dzięki nim działają karawany.

Ekwipunek: Stek z brahmina.


RADSKORPION
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
1 4 150 22 Trucizna 10

Opis: Zmutowany skorpion, bardzo wytrzymały dzięki swojemu chitynowemu pancerzowi. W dodatku ma zatrute żądło ;p

Ekwipunek: Gruczoł jadowy radskorpiona.

Specjalna zdolność: Trucizna - 15 obrażeń/5 sekund.


OLBRZYMI RADSKORPION
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
13 6 350 60 Trucizna 25

Opis: Większa wersja radskorpiona, wredniejsza i mocniejsza, bardzo twardy przeciwnik.

Ekwipunek: Gruczoł jadowy radskorpiona 4×.

Specjalna zdolność: Trucizna - 40 obrażeń/5 sekund.


MRÓWKI
Menu


Robotnica mrówek

Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
1 3 30 7 - 5


Żołnierz mrówek

Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
8 4 150 24 - 10

Opis: Mrówki gryzą ;p Ich wrażliwą stroną są czułki - jeżeli będziemy w nie strzelać mrówka wpadnie w szał i zaatakuje najbliższy obiekt. Jak powszechnie wiadomo żyją w kopcach a ich społeczność jest kastowa: są robotnice które wykonuje wszelakie prace, zołnierzy którzy chronią cały kopiec i królowa która składa jaja i jednocześnie jest największą mrówką.

Ekwipunek: Mięso mrówek.


KRÓLOWA MRÓWEK
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
nie dotyczy 4 1000 - Kwas 10

Opis: Stoją na czele społeczności mrówek - składają jaja z których wykluwają się kolejne generacje. Są ogromne, wytrzymałe i niesłychanie niebezpiecznie - kwas którym plują we wrogów bardzo szybko może unicestwić najlepiej uzbrojonego śmiałka.

Ekwipunek: Mięso mrówek, feromony królowej mrówek.

Specjalna zdolność: Kwas - 40 obrażeń.


OGNISTE MRÓWKI
Menu


Robotnica Ognistych mrówek

Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
1 3 30 7 Ognisty podmuch 5


Żołnierz Ognistych mrówek

Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
8 4 150 24 Ognisty podmuch 10

Opis: Ich ognisty oddech to wynik szalonych eksperymentów z FEV doktora Laszlo z Grayditch. Ich wrażliwą stroną podobnie jak u swoich normalnych kuzynów są czułki - jeżeli będziemy w nie strzelać mrówka wpadnie w szał i zaatakuje najbliższy obiekt.

Ekwipunek: Mięso ognistych mrówek, nektar ognistych mrówek.

Specjalna zdolność: Ognisty podmuch - 16 obrażeń/2 sekundy u robotnic, 32 obrażenia/2sekundy u żołnierzy.


KRÓLOWA OGNISTYC MRÓWEK
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
nie dotyczy 4 1000 - Kwas 10

Opis: Nie odróżnia się niczym od swojej mniej gorącej kuzynki.

Ekwipunek: Mięso mrówek, feromony.

Specjalna zdolność: Kwas - 40 obrażeń.


BŁOTNIAK
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
1 4 120 28 - 10

Opis: Kraby z serii TES uległy mutacji ;p Spotkać je możemy w pobliżu wody. Zwykle chronią swoich gniazd gdzie składają jaja. Ich największą siedzibą jest pomnik bohaterów Anchorage.

Ekwipunek: Mięso błotniaka.


BŁOTNIAK - ŁOWCA
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
9 6 250 50 - 25

Opis: Bardzo twardzi i niebezpieczny, lepiej unikać starcia z nimi w szczególności w większej ilości.

Ekwipunek: Mięso błotniaka


NUKOWIEC
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
9 6 250 50 - 25

Opis: Nukowce żyją w fabryce nuka coli. W przeciwieńśtwie do swoich kuzynów błotniaków, rozwineły się w kadziach z radiaktywną nuka colą przez co mają niebieską poświate, równie niebiezpieczne i trudne do zabicia co łowcy błotniaków.

Ekwipunek: Mięso nukowca.


KRÓL BŁOTNIAKÓW
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
13 7 375 35 Fala dźwiękowa 50

Opis: Szczyt drabiny społecznej błotniaków, wyposażone w niezwykłe umiejętności królowie. Ich dźwiękowy atak ignoruje nasz pancerz i obniża precepcje.

Ekwipunek: Mięso spod muszli.

Specjalno zdolność: Fala dźwiękowa - 50 obrażeń, ignoruje pancerz / -10PE/10 sekund.


CENTAUR
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
7 9 100 27 Radiaktywne splunięcie 5

Opis: Fuj, ohydne ohydzctwo;p Zwykle występują w pobliżu super mutantów. Najlepiej jest strzelać im w głowę z shotguna.

Ekwipunek: -

Specjalna zdolność: Radioaktywne splunięcie - obrażenia 30/+50rads na minute.


YAO GUAI
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
12 7 220 75 Super szybki 10

Opis: Jedna z tych rzeczy na pustkowiu które lepiej unikać - zmutowany niedźwiedź Grizli. Jest szybki, zadaje dużo obrażeń i jest twardy - na niskich poziomach lepiej go unikać z daleka.

Ekwipunek: Mięso Yao Guai.


SZPON ŚMIERCI
Menu
Poziom Percepcja PW Obrażenia Specjalna zdolność Doświadczenie
13 8 500 100 Super szybki 50

Opis: Najniebezpieczniejszy stworek w grze, dobrze znany z poprzednich części. Jest to w zasadzie zmutowana przez wirus FEV kamelon jacoba. Lepiej nie wdawać się z nimi w walke bez dobrego powodu ;p

Ekwipunek: Łapa szpona śmierci.


<< NPC