<< Powrót do Solucji F3
NADLUDZKI GAMBIT (THE SUPERHUMAN GAMBIT)

Mechanik vs Entomolog Canterbury Commons to spokojna osada na skraju waszyngtońskich pustkowi. Czy aby na pewno? To małe miasteczko od dłuższego czasu jest areną starcia super bohaterów. Przerażającej Entomolog, która stoi na czele armii mrówek chcących opanować post-apokaliptyczną ziemię oraz dzielnego Mechanika, który próbuje ją powstrzymać za pomocą swoich śmiercionośnych robotów. Podczas pierwszej wizycie w mieście, będziecie świadkami ich starcia, zaraz po którym podbiegnie do was Wujek Roy - miejscowy burmistrz. Jak się okazuje, bohaterowie nie są zbawcami ale prawdziwą plagą odstraszającą kupców, a ich walki stają się coraz bardziej niebezpieczne dla otoczenia. Będziemy mogli rozwiązać tą sprawę za 200 kapsli (lub 400, jeśli uda nam się test na retorykę).

Pierwszą rzeczą, którą trzeba zrobić, jest porozmawianie z mieszkańcami. Potrzebne nam informacje posiada chłopak o imieniu Derek, który jest wielkim fanem walczących bohaterów oraz Joe, który pracuje w jadłodajni. Po rozmowie z nimi w naszym pip-boju powinny pojawić się markery na mapie z kryjówkami entomologa oraz mechanika. Stajemy teraz przed wyborem jak postąpić, po czyjej stronie stanąć? Bez względu na to jakie dylematy moralne chodzą nam po mózgoczaszce, musimy udać się do jednego z tych przebranych świrów:

Entomolog

Entomolog Wejścia do mrowiska

Do jej kryjówki prowadzą dwa wejścia. Pierwsze przez tunel w zboczu, który jest jakąś pozostałością przedwojennych instalacji. W środku, oprócz tego że nadłożymy drogi, znajdziemy trochę min i mrówek - nic ciekawego. Druga droga znajduje się na szczycie góry, jest to po prostu wystająca rura. Jeśli macie umiejętność otwierania zamków na poziomie 50, będziecie mogli ją bez problemu otworzyć i znaleźć się tuż przy Entomolog. W rozmowie z nią będziemy mieli kilka opcji do wyboru, możemy ją:

Jak widzimy, opcje są dosyć ciekawe, jeśli zależy wam na dostaniu unikalnej broni Entomolog (żądła mrówki) powinniście wybrać opcje drugą bądź trzecią. W innym wypadku należy ją przekonać by zaprzestała ataków, zabijanie nigdy do niczego nie prowadzi, chociaż ostatecznie...

Mechanik

Wejście do Kuźni Tajne Przejście

Mechanika znajdziemy w sklepie z robotami. Czeka na nas trochę bardziej stresująca przeprawa niż w przypadku Entomolog, ponieważ jego warsztat jest pełen robotów i wieżyczek. Sam mechanik jest w swojej kuźni, mamy dwie drogi, by się do niego dostać. Pierwsza pojawia się zaraz na początku i jest to winda zamknięta trudnym zamkiem (wymaga 75 punktów umiejętności) - tak to już jest w F3, że mając wysoki poziom otwierania zamków wiele zadań możemy zrobić na skróty. By odnaleźć drugie wejście, trzeba będzie przejść przez cały zakład, trudno się zgubić - znajdziecie je na górnym poziomie, tzn. na końcu jednego z pomostów. Kiedy wejdziecie do środka, zobaczycie niepozorne pomieszczenie, w którym jest ukryte przejście! Ten ekspres do kawy coś tutaj nie pasuje, klikamy na niego i otwierają się wrota! W środku spotykamy mechanika i w zasadzie mamy takie same opcje do wyboru jak przy poprzednim super bohaterze:

Podobnie jak w powszednim przypadku, opcja druga i trzecia owocują unikalną bronią, tym razem laserowym pistoletem Wzrokiem Protektrona.

Nieważne jak postąpiliśmy, jeśli pozbyliśmy się jednego z "bohaterów" możemy odebrać nagrodę od burmistrza, czyli 400 kapsli - dostajemy premię :). Pamiętajcie, że kolejność w tym zadaniu jest dowolna!

Moja Porada: W tym queście naprawdę nie trzeba się przejmować, po której stronie staniemy, chyba że zależy nam na otrzymaniu unikalnej broni - chociaż i tak są o wiele lepsze w grze. Najszybciej jest wskoczyć do mrowiska i załatwić Mechanika z pomocą Entomolog - szybko i sprawnie (mniej niż 5 minut) i nie musimy chodzić po upierdliwym warsztacie.

<< Powrót do Solucji F3