<< Powrót do Solucji F3
POTĘGA ATOMU (THE POWER OF ATOM)

Bomba w MegatonieJest to główne zadanie w Megatonie, prawdopodobnie pierwszym mieście do jakiego zawitacie podczas swojej wędrówki. Jak widzicie, jest to porządna kupa złomu, całość jest złożona ze szczątków samolotów, które spadły na ziemie po wybuchu bomb. Już główna brama składająca się z turbiny i dwóch skrzydeł daje sporo do myślenia. Wygląd zewnętrzny osady to nie jej jedyny problem, została zbudowana na niewybuchu bomby atomowej, którą czczą świry z miejscowego kościoła Atomu i to właśnie o nią w tym zadaniu się rozchodzi.

Będziemy mogli wykonać quest na trzy sposoby:

Zanim jednak zdecydujemy, musimy zrobić dwie, trzy rzeczy. Po pierwsze, kiedy wejdziemy do osady powita nas szeryf Lucas Sims (niezły z niego cowboy). W rozmowie z nim wystarczy poruszyć sprawę bomby, by rozpocząć zadanie. UWAGA!!! wskazane jest wykorzystanie retoryki i powiększenie nagrody ze 100 do 500 kapsli. Jeśli się wam test na retorykę nie udał, wczytajcie autosave z przed wejścia i próbujcie do skutku, opłaci się wam.

Po rozmowie powinniśmy udać się do baru Colina Moriatego, gdzie znajdziemy przyjemniaczka w garniturze, Pana Burke. Jemu również zależy na rozwiązania kwestii bomby, ale w bardziej wybuchowy sposób. W rozmowie z nim również możecie wykorzystać retorykę (jeśli nie chcecie wysadzać miasta, to możecie się nią nie przejmować) oraz perk Czarna Wdowa, jeśli go posiadacie (trzeba grać kobietą). Nie zapomnijcie poradzić się Burke na temat tego, co mamy zrobić, jeśli mamy problem z rozbrojeniem bomby. Odeśle nas do Leo Stahla po coś na koncentracje i tak oto zaczyna się mini quest:

Ćpun Leo Stahl

Ćpun Leo StahlLeo znajdziemy za ladą w Mosiężnej Latarni (niedaleko bomby), w rozmowie z nim wystarczy wspomnieć, że ma problem z prochami, po czym będziemy mogli zaszantażować go, zakupić narkotyki, czy też po prostu przekonać go za pomocą retoryki, by z tym skończył. Trzecie wyjście, chociaż wymaga udanej próby, jest najszybsze i najbardziej opłacalne. W zamian dostaniemy 100 EXP oraz klucz do jego skrytki w oczyszczalni. Znajduje się ona w biurku, oprócz 100 kapsli znajdziecie w niej sporo narkotyków, w tym takie, które tymczasowo zwiększą waszą umiejętność materiałów wybuchowych - Mentaty.

Teraz kiedy mamy już wszystko zapięte na ostatni guzik, możemy zdecydować co dalej:

Moja Porada - najlepiej zastanowić się nad wyjściem drugim oraz trzecim. Chociaż sprzęt ze zbrojowni na pewno nam się przyda, to więcej kasy i lepiej zorganizowana sklepowo Tenpenny Tower również jest dobrym wyborem.

<< Powrót do Solucji F3