<< Twój Bohater F2
Propozycja bohatera: Master

Age 30; MALE

ST 10
PE 05
EN 10
CH 02
IN 08
AG 10
LK 02

Tag skills:
Big Guns
Unarmed
Science

Traits:
Heavy Handed
Gifted

Kilka słów wytłumaczenia:

Oto i moja ulubiona postać do Fallouta 2 (do F1 też). Jest ona połączeniem pięściarza i specjalisty od ciężkiej broni. Pierwsza część tego połączenia jest przydatna głównie na początku gry, ale również i póżniej, przy zabijaniu stworów na które nie warto zużywać amunicji do big gunsów. Poniżej wyjaśniam, dlaczego ustawiłem wła?nie takie statystyki:

ST: 10, jest potrzebna do zadawania poważnych ran walcząc bez użycia broni.
PE: 05, przydaje się do paru perków, radzę przed awansem podpakowywać mentatami.
EN: 10, od niej zależy ilość HP, a moja postać jest nastawiona na walkę.
CH: 02 wystarczy, a wraz z perkiem Magnetic personality daje dwa miejsca na kompanów.
IN: 08, ważna cecha. Przy 8 daje 16 skill points.
AG: 10, przy 10-tce ma się 10AP, czyli na początku 2 walnięcia pięścią i jedno nogą.
LK: 02, nie przydaje się tu za specjalnie, szkoda tylko tego toughness.

Trait: Gifted dodaje 7 punktów na atrybuty, a zmniejsza umiejętności, które i tak da się zwiększyć wraz z levelami.

Trait: Heavy Handed dodaje 4 punkty do obrażeń walcząc wręcz, a zmniejsza szansę na krytyka. I tak moja postać ma niskie szczęście, więc ten trait się naprawdę opłaca.

PERKI - Awareness, Bonus HtH Damage, Bonus Move, Action Boy, w późniejszym etapie gry Mutate (Heavy Handed zmienić na Fast Shot) i jeszcze Bonus Fire Rate.

W ten oto sposób kreujemy prawdziwego eksterminatora, który przynosi wymierne profity.

Bohater został opisany przez: Master