<< Powrót do Solucji F1
SHADY SANDS - CIENISTE PIASKI

Mała wieś której przywódcą jest Aradesh. Mieszkańcy żyją z dala od pobliskich miast, przez co panuję tu bardzo pokojowa atmosfera. Tutejszy wieśniacy trudnią się rolnictwem, dzięki temu udaje im się przetrwać z dnia na dzień. Są na bardzo dobrej drodze do odbudowy cywilizacji. Jednak jak każda społeczność mają swoje problemy. Brutalni najeźdźcy ciągle atakują Shady Sands, zabijając, gwałcąc i rabując. Tubylcy są już bezsilni... Na domiar złego, radskorpiony nocami napadają na braminy, wiele z nich ginie. Nie ważne ile uda się zabić tych bestii, zawsze wracają. Ostatnio użądliły brata Aradesh'a, który zatruty jadem, walczy o swoje życie czekając na antidotum. Przybywając do Cienistych Piasków można odnieść wrażenie że mieszkańcy są bardzo prymitywni, ale jak się później przekonamy to tylko pozory...

Dodatkowe informacje o lokacji:
NPC - Ian może się przyłączyć do twojej drużyna za 100 kapsli lub za połowę zdobytych łupów (w tym przypadku jest to ammo JHP). Jest to całkiem dobra postać - potrafi obsługiwać każdy pistolet, dość dobrze zna mapę świata a w szczególności miasto Hub. Na pewno się przyda w drużynie... Jeżeli masz gadane i chcesz zyskać trochę exp. to udaj się do rolnika, który znajduje się w wschodniej części SS i doradź mu jak uprawiać pole. Brat Aradesha leży na zapleczu mieszkania Razlo, jedno antidotum przywróci mu zdrowie a ty zarobisz kilka punktów doświadczenia. Porozmawiaj z Katriną (wypytaj ją dosłownie o wszystko) a zostaniesz nagrodzony kilkoma exp.

Ciekawostki dotyczące tego miejsca:
W pierwszej lokacji SS jedno z dzieci ma przy sobie Red Raider BB gun, który możesz ukraść. Amunicję do śrutówki znajdziesz w domku w którym przebywa Ian. Scout Handbook - po przeczytaniu zwiększają naszą zdolność "outdoorsman", znajdziesz je w kilku miejscach:
1. Domek położony w zachodnio-północnej części Cienistych Pisaków w pierwszej lokacji. W jego środku znajduję się półka na której leży książka.
2. Domek położony w północnej części Cienistych Piasków w drugiej lokacji. W jego środku znajduję się półeczka na której leży książka.
3. Jedno z biegających dzieci posiada książkę, jednak nie zawsze opcja ta jest aktywna.
Przydatne przedmioty znajdują się również:
1. W domu Razlo. Na jego półce znajdziesz książkę oraz trochę medycyny.
2. W drugiej części Shady Sands. Koło braminów stoi kobieta która ma przy sobie pistolet.
3. W drugiej części Shady Sands na południu znajduję się altanka ogrodnika. W środku niej znajdziemy linę oraz młot, który okazuję się bardzo dobrą bronią ręczną.
Dzieci które w kółko biegają po Cienistych Piaskach zbierają kamienie, jeżeli często będziesz je gonił lub zmieniał lokację Shady Sands, to po jakimś czasie okaże się że potrafią uzbierać nawet do 100 kamieni ;).

Qesty (Zadania):

1. Powstrzymaj radskorpiony

Aby powstrzymać radskorpiony wystarczy je zwyczajnie zabić. To zadanie zleci nam Aradesh. Na początku qesta musimy udać się do Setha (aż wstyd mi że pisze takie rzeczy ;-), poczym poprosić go aby zaprowadził nas do jaskini kreatur. Na miejscu będzie czekało na nas jakieś 9 skorpionów które trzeba będzie zabić. Gdy uda ci się wybić wszystkie pozbieraj ich ogony (tyle ile ci się uda, ogony są strasznie ciężkie: każdy 20 pounds), które później zamienisz na antidotum (tej cudownej zmiany może dokonać Razlo, lekarz z Shady Sands, jedno antidotum produkuje w 3h).

2. Ocal Tandi z rąk najeźdźców

Zadanie to będzie możliwe gdy spełnisz pewien warunek. Gdy zdążysz już porozmawiać z Aradeshem i Sethem, musisz wyjechać z miasta na jakieś 2 dni, po powrocie Aradesh oznajmi ci że jego córka została uprowadzona, poczym poprosi cię o pomoc. Jak się okazuje Tandi została porwana przez najeźdzców, którzy trzymają ją w Khans. Zmuszeni będziemy udać się w to niezbyt przyjazne miejsce. Są 3 sposoby uwolnienia córki Aradesha:

Sposób "A" siłowy:
Będąc na miejscu (The Khans) wchodzimy do najbliższego namiotu, poczym zabijamy raidersa, to powinno wywołać małe zamieszani które sprawi że wszyscy najeźdźcy będą lecieli do twojego namiotu. Podczas walki warto stosować tą strategie ponieważ nie pozwala ona na atak masowy. Warto również zabierać dobytek przeciwników. Gdy uda nam się zabić wszystkich wrogów, na miejscu powinny zostać 4 osoby. Ty, dwie niewolnice i Tandi. Tandi będzie w celi z której trzeba ją uwolnić. Należy pamiętać o zabraniu zbroji Grala (przywódcy raidesów) , która jest całkiem przydatna na początku rozgrywki. Po czym można już wracać do Shandy Sands (dopóki nie wrócisz do Cienistych Piasków, dopóty Tandi będzie w twoje drużynie).

Sposób "B" honorowy ;-):
Przed wejściem na lokację Khans chowamy broń, zamiast tego warto mieć przy sobie trochę sterydów. Gdy będziemy na miejscu udajemy się do murowanego budynku wewnątrz którego stoi człowiek w metal armor, jest to Gral - przywódca najeźdzców. Rozmowa z Gralem powinna przebiegać w taki sposób by wyzwać go na walkę której warunki będą następujące:
*Gdy wygrasz ty, Gral uwolni Tandi.
*Gdy wygra Gral, ty stracisz życie.
Walka odbędzie się na podwórzu w ogrodzonej arenie (proszę nie spodziewać się czegoś niesamowitego ;-). Gral to prawdziwy twardziel, dlatego jeżeli nie dajemy sobie z nim rady warto nafaszerować się dragami. Po wygranej walce Gral już nie będzie, jednak Tandi zostanie uwolniona. Gdy już jesteście teamem najlepiej opuścić tą lokacje...

Sposób "C" dyplomatyczny:
Przed wejściem na lokację Khans chowamy broń. Gdy będziemy na miejscu udajemy się do murowanego budynku wewnątrz którego stoi człowiek w metal armor, jest to Gral - przywódca najeźdzców. Rozmowa z Gralem powinna przebiegać w taki sposób by można było uzyskać możliwość kupienia Tandi. Cena Tandi będzie zależała od twojej umiejętności Barter. Po odzyskaniu porwanej udajemy się do Cienistych Piasków po nagrodę...

<< Powrót do Solucji F1