<<Wróć do Solucji F2
Bandyci

Stark i Wallace z Kryptopolis poproszą Cię o odnalezienie bazy bandytów, którzy nękają miasto. Baza znajduje się w połowie drogi z Kryptopolis do Broken Hills. Jej lokalizację daje nam także mapa znaleziona w apartamencie Bishopa w Nowym Reno. Zadanie tutaj nie należy do skomplikowanych i opiera się głównie na obfitym zużywaniu amunicji, gdyż Bandyci nie są przyjaźnie nastawieni do naszej postaci i zawsze zaatakują. Osobiście zwykłem im składać wizytę w momencie powrotu z RNK i po załatwieniu spraw w Nowym Reno i Broken Hills, choć to oczywiście zależy od gracza.

Wejść do bazy Bandyci można na dwa sposoby - od strony jaskini i zejściem przez drabinę. Gdy przybędziesz na miejsce, a czytałeś wcześniej mapę Bishopa lub przeszedłeś pomyślnie test "sztuki przetrwania", będziesz miał do dyspozycji drugie wymienione przeze mnie wejście. W przeciwnym wypadku wejdź do jaskini. Uważaj na gros pułapek, którymi usłane jest podłoże. W połowie jednego z korytarzy znajduje się dziura, przez którą możesz wpaść do groty pełnej skorpionów (choć przy sporej Percepcji postać powinna zatrzymać się tuż przed nią), otrzymując przy tym niewielkie obrażenia. Oprócz przerośniętych zwierzaków znajdziesz także nieco sprzętu. Jeśli spadłeś i chciało ci się załatwić potworki na dole, wróć drabiną na wyższy poziom i skieruj się w prawo.

Przed tobą kolejne pułapki i zablokowane drzwi, jednak nie powinny stanowić większego problemu, otrzymasz przy okazji 500 PD. Odtąd rozpoczyna się regularna walka z uzbrojonymi lepiej lub gorzej bandytami. Przyda się dalekosiężna, ciężka broń i pomoc towarzyszy. Znajduje się tu niejaki "Cień-Który-Chodzi" (czy coś w tym stylu), którego nie musisz likwidować, a jeśli przeżyje, po kilkudziesięciu próbach dialogu z nim, przekaże ci sekretną wiadomość.

Na północy trzech uzbrojonych w pancerze bojowe wojaków strzeże szafek, w których znajdziesz obroże, na nich zaś liczby, będące szyfrem do otwarcia sejfu. Wraz z nimi udaj się do sejfu, sprawdź czy nie ma w nim pułapek (min. 50% "rozbrajania") i spróbuj go rozbroić. Otwórz go dzięki obrożom i zgarnij 500 PD oraz księgę rozliczeniową, którą należy pokazać Lynette w Kryptopolis - otrzymasz 1000$ (oczywiście, jeśli nie zechcesz żadnych pieniędzy) i 1000 PD za pozbycie się Bandytów oraz 500$, i kolejne 1000 PD za okazanie jej księgi. Jednak musisz pamiętać, że jeżeli masz przy sobie Holodysk Bishopa z Nowego Reno, nie otrzymasz nagrody za pokazanie księgi - tak więc najpierw pokaż księgę (dysk oddaj któremuś z towarzyszy), a następnie dysk (co jest warte kolejne 2500 PD i zadanie "Dostarcz holodysk Lynette Westinowi w RNK."). Po opuszczeniu bazy otrzymasz 2000 PD za "złamanie siły Bandytów".

© Michał 'Veron' Tusz

<<Wróć do Solucji F2