Newton

<< Wróć do początku

WYBIERZ autora solucji: Yoda

Skan lokacji

Cele misji:

Informacje wywiadu:
Miejsce startu.
To punkt ewakuacyjny. By zakończyć misję, musisz się tutaj spotkać z czterema członkami Starszyzny.
1. W tym budynku zabarykadował się Szef Działu Medycznego.
2. Ambasador zabarykadował się w tym magazynie.
3. Tutaj znajduje się laboratorium badawcze.
4. Generał i jego strażnik znajdują się w tej fabryce Nuka - Coli.
Tutaj znajdują się baraki Łupieżców.

Yoda

do góry

Ta misja zapowiada się dosyć oryginalnie - tym razem nie musimy niszczyć łupieżców, ale ochraniać ich czterech przywódców. Nudzić się jednak nie będziemy, gdyż będziemy musieli walczyć z robotami. Potrzebne nam też będzie przynajmniej jedno wolne miejsce w drużynie - maksymalnie możemy wziąć 5 osób.

Zaczynamy w górnym rogu planszy. Idziemy do budynku na prawo - na parterze są dwa androidy, na dachu piętro wyżej android i 2 boty zwiadowcze. Idziemy mostem do drugiego budynku. Na piętrze są 2 androidy i 1 bot zwiadowczy. Spotkamy też Glendę Close - szefową działu medycznego łupieżców, pierwszego VIP'a do przetransportowania. Zdaje się, że się we mnie zakochała, ale na razie nie ma to żadnego znaczenia ;]. Przyłącza się ona do naszej drużyny, odprowadzamy ją do obszaru ewakuacyjnego (nie jest podświetlony na zielono, ale wystarczy podejść nią tam, skąd zaczęliśmy).

W tym samym budynku na dole są 4 latające boty (strzelają rakietami!) i bot czołgowy. Ma on 600 pkt. wytrzymałości, a za jego zabicie (przy zużyciu całej masy amunicji) dostaniemy... 200 pkt. doświadczenia (sic!). Idziemy w stronę przejścia w murze (koło ulicy, na północy). Kiedy podejdziemy do przejścia spod ziemi wyskoczą dwa roboty zwiadowcze. Przechodzimy przez przejście, kawałek dalej spod ziemi wyjdzie następny bot.

Na wschodzie jest kilku leżących łupieżców, na zachodzie 2 androidy. Idziemy na zachód, przechodzimy przez ulicę. Koło budynków następne 2 androidy, a w dzbanie trochę cennego sprzętu. Idziemy do budynku z ambasadorem. W pierwszym pomieszczeniu są 2 wieżyczki (mają sporo amunicji 0.50 cala), wchodzimy na piętro (uwaga na miny). Tam w pokoju czeka ambasador. Jego również transportujemy do wyjście. Następnie wchodzimy na dach - tam jest wieżyczka i bot zwiadowczy, a w skrzyni granaty EMP. Wychodzimy z budynku i idziemy ulicą w stronę laboratorium. Koło przejścia w płocie wyskoczą 3 boty zwiadowcze, a głębiej będzie android (obok niego skrzynka). Od tej strony drzwi do laboratorium są zamknięte, przechodzimy więc prze płot (tam, gdzie był android). Tam będą 2 androidy.

Następnie wchodzimy do budynku i schodzimy drabinką do podziemi. Tam w jednym z pomieszczeń spotkamy kogoś w rodzaju wynalazcy. Da nam klucz do sejfu z prototypem broni elektromagnetycznej. Bierzemy go, a gostka transportujemy do wyjścia. Teraz wychodzimy na górę i wracamy na skrzyżowanie ulic. Tam idziemy na wschód, podchodzimy do fabryki Nuco-Coli. Z budynku obok wyskoczy 5 botów zwiadowczych. W fabryce czeka na nas generał, którym również idziemy do wyjścia. Teraz kierujemy się do wioski łupieżców. W niej będą dwa strażnicze boty.

Można tutaj też znaleźć najlepszy pancerz w grze. Trzeba wejść do szaroniebieskiego kontenera (w środku jest dzban z granatami EMP), który jest połączony z żółtym kontenerem. W nim jest drabinka na górę, po której trzeba wejść, przejść czerwonym kontenerem do niebieskiego (położonego na 2 innych). W części opartej na szaroniebieskim jest drabinka na dół (nie widać jej, ale jest, trzeba popróbować po niej zejść). Na dole stoi lodówka, a w niej - nasz upragniony pancerz :D. Teraz wychodzimy i idziemy do wyjścia. Jeśli będziemy wracać drogą obok pierwszego przez nas odwiedzonego budynku, to natkniemy się jeszcze na boty latające i strażnicze.

Skan lokacji:

 

<< Wróć do początku