Scott City

<< Wróć do początku

WYBIERZ autora solucji: Yoda

Skan lokacji

Cele misji:

Informacje wywiadu:
To miejsce startu.
1. Twój cel najprawdopodobniej znajduje się w obrębie tego dużego kompleksu przemysłowego.
1. Tutaj znajdują się wieże zbudowane przez roboty. Uważamy, że ich zadaniem jest zakłócanie pracy taktycznych map Bractwa. Ich zniszczenie powinno zneutralizować te efekty.
2. Tutaj znajdują się wieże zbudowane przez roboty. Uważamy, że ich zadaniem jest zakłócanie pracy taktycznych map Bractwa. Ich zniszczenie powinno zneutralizować te efekty.
3. Tutaj znajdują się wieże zbudowane przez roboty. Uważamy, że ich zadaniem jest zakłócanie pracy taktycznych map Bractwa. Ich zniszczenie powinno zneutralizować te efekty.
4. Tutaj znajdują się wieże zbudowane przez roboty. Uważamy, że ich zadaniem jest zakłócanie pracy taktycznych map Bractwa. Ich zniszczenie powinno zneutralizować te efekty.
5. To najprawdopodniej jest obóz dla internowanych.

Yoda

do góry

W tej misji musimy znaleźć i zneutralizować handlarza. Podobnie jak w poprzedniej planszy nie działa minimapa. Zaczynamy w lewym dolnym rogu planszy. Idziemy na południe i przechodzimy przez płot. Za nim są 3 latające boty. Następnie idziemy na wschód, do wieży zakłócającej transmisję. Po drodze będą boty zwiadowcze. Obok wieży są 3 androidy, boty zwiadowcze, latające i pacyfikacyjny. Niszczymy przeciwników, wieżę i idziemy dalej na wschód, a następnie na północ, przez płot, do budynku obok konsoli alarmowej. Przy konsoli są 3 boty zwiadowcze, a przy wieży zakłócającej 2 androidy, bot latający i zwiadowczy. Idziemy w stronę obozu dla internowanych, po drodze będą boty zwiadowcze i androidy, a na ulicy spotkamy... behemota. Przydatne okażą się granaty EMP. Niszczymy wszytko co się rusza na ulicy i idziemy do obozu.

Koło pierwszej wieży będzie 5 androidów, niszczymy je i wieżę. Teraz przeszukujemy wszystkie budynki, w jednym z nich można uwolnić więźniów, dostaniemy za to exp-eki. Idziemy do ostatniej wieży i niszczymy ją, dzięki czemu możemy już korzystać z minimapy. Następnie wchodzimy do kompleksu budynków przez główną bramę. Po prawej stronie jest behemot i wieżyczka, ale na razie ich nie rozwalamy. Wchodzimy do pierwszego budynku i niszczymy wszytko w środku (kilka ładowaczy i androidów) i przechodzimy z drugiej części budynku. Z tego miejsca można dosyć łatwo rozwalić behemota z ulicy na wschodzie. Stajemy tak, żebyśmy byli poza jego zasięgiem i przez okna strzelamy do niego. Niszczymy wieżyczkę na południu i behemota obok niej, a następnie po mostku przechodzimy do budynku na południu. W środku są boty ochronne, a na ulicy obok kolejny behemot, którego eliminujemy podobnie jak poprzedniego. Teraz znowu przechodzimy mostkiem do następnego budynku. Czyścimy go (na dole jest sporo androidów) i przechodzimy do hangarów (te duże budynki na wschodzie).

Koło zbiorników w południowo-wschodnim rogu jest kilka androidów, botów latających i kolejny behemot. W hangarze najbardziej na południe nie ma nic ciekawego, a w tym drugim na parterze jest sporo botów latających, i 2 androidy. Po północnej stronie hangaru są boty zwiadowcze i behemot - można go rozwalić przez okna. Teraz idziemy do centralnego budynku - tego w którym ma być nasz cel. Na parterze jest behemot i Na pierwszym piętrze nie ma nic ciekawego, na 2 piętrze jest ciało gen. Barnaky'ego (zabieramy jego naszyjnik) i nasz cel. W budynku pomiędzy ciałem a Handlarzem jest android z działkiem Gausa (oprócz niego też 4 inne androidy). Budynek z handlarzem jest strzeżony przez 2 wieżyczki. Wchodzimy do środka - handlarz był torturowany i prosi nas o śmierć. Nie pozostaje nam nic innego, jak spełnić jego smutną prośbę. Zabijamy go i wracamy na pozycje wyjściowe.

Skan lokacji:

 

<< Wróć do początku